Skip to content

hola chicas :)

Februarie 27, 2009
by

o fi ea tehnologia cum o fi, dar i-am dat eu cap pana la urma.

pana ne mai obisnuim si cu tehnologia si cu noua noastra jucarie vreau sa ma prezint. eu sunt lucyliu 13 (a trebuit sa adaug si 13 pentru ca simplu nu era disponibil, nici acest user nici celelalte 10 pe care le-am incercat!!!). dar, sa revenim.

asa…abia astept sa va cunosc pe toate – cu EU-rile voastre de bloggerite🙂

One Comment leave one →
  1. black2lip permalink*
    Martie 7, 2009 11:10 pm

    Eu inca nu am dat de cap tehnologiei. Dar ma straduiesc, lupt, nu renunt, stiu ca pot, trebuie sa pot….Am vrut sa am cel mai deosebit username si am plans cand am aflat ca deja exista cineva cu acest nume! Sper ca urmatoarea data cand ma voi loga, sa nu uit cine sunt! Nu mai zic de parola, ca e mai puternica decat a celor de la NASA!

Lasă un răspuns

