Skip to content

U2 – 3D

Martie 13, 2009

Am fost aseara la Concer U2 3D. Imi doream de mult timp asta, mai precis de cand am auzit ca se poate si la noi, luna trecuta candva. Am avut biletele cumparate online, si nu ne-a mai ramas decat sa ne ducem acolo la ora cu pricina. Pana am gasit Liberty center asta ne-am pierdut un pic, mai precis eu l-am indrumat pe B spre mallul din rahova, cityplex. Stiam eu ca nu sunt f mari sanse sa fie ala, dar am zis ca e singurul si daca e pe langa el ne descurcam noi. Ne-am descurcat intr-adevar, mai greu. Am ajuns intr-un final, cu mine cam bosumflata ca omu’ nu s-a interesat despre locatie, dar m-am calmat ca am avut partea mea de vina in care i-am spus ca stiu eu unde e. Stiam ce-i drept, unde e mallul, dar nu mallul ala.

Mallul, este cel mai bine facut mall din Bucuresti, fara indoiala. Iti poti da seama de cum intri in parcarea cu spatii generoase, care nu este joasa ca celelalte, facuta in asa fel incat sa nu iei colturile, sau sa faci mai multe manevre decat una cand scoti masina. Inauntru nu pot spune ca am vazut mare lucru ca eram pe fuga, dar B se pare ca a fost foarte placut surprins de cum au facut astia lucrurile din punct de vedere tehnic. Mie mi-a placut ca era aerisit, iar toate lucrurile care erau in el, erau de foarte buna calitate. Pana si oamenii care erau responsabili cu curatenia erau foarte curati, si abordabili, nu ca tigancele pe care le vad tot timpul in Vitan. Sala de cinema, cu adevarate fotolii comfortabile, si spatiu adevarat intre randuri, pentru ca am putut sa-mi intind si eu cracii calumea.

Spectacolul.
Pentru cei care nu stiu, a fost un concert de-a trupei U2, filmat in asa fel incat zici ca ai fost si tu acolo, oarecum. Doar ca ii vezi pe aia muuuuuult mai bine. Concertul nu stiu de cand dateaza, probabil destul de recent, tinut in Argentina, Buenos Aires. Socant, stadionul, locatia unde a avut loc concertul, pe langa faptul ca era urias, era tot plin ochi. Tot! Tot! Al naibii de mare! O multime de oameni in fata carora esti coplesit de un sentiment de beatitudine doar la simpla vedere. Dar ce zici cand vezi un ocean de oameni care isi indreapta mainile spre tine si canta cu tine, ce ai compus tu, si raspund la un singur semn de-al tau? Cum e sa vezi o multime de oameni pe care nu o poti cuprinde cu ochii, sa cante in acelsi timp? Cum e sa-i vezi sa-i auzi sa-i simti pe toti la unison? Mi s-a facut pielea gaina de-atatea ori incat la un moment dat nu mai stiam daca mi-e frig sau pur si simplu sunt coplesita de cat pot face unii oameni prin muzica, prin munca lor. Tot timpul imi aminteam un prieten pe care l-am rugat o data sa imi spuna o poveste si mi-a povestit despre Bono. Cum era el un licean cu un vis, si isi facuse formatie, si cantau intr-un bar local, cum i-a cerut liceanul ala bani lui tasu’ sa-si cumpere nush ce chitara mai smechera … Si il vedeam, tot asa modest, si deschis, si simplu. Un om simplu, care face ce stie el cel mai bine, si in acelasi timp schimba lumea, lasa mesaje grele imprimate in minte si suflet cu usurinta unui simplu gest.

Controversata.
Daca ar fi venit U2 in Romania cred ca s-ar fi vandut biletele super repede, nu? Din toti doritorii aia care se bateau cu pumnu-n piept ca “ah da sunt fan!” Cine s-a dus si a vazut concertul asta? La noi aseara era sala goala! Mai erau inca maxim 7 persoane. Nu cred ca salile au fost pline ochi pana acuma. Sincera sa fiu, imi pare bine ca nu a venit. Nu meritam, nu ne ridicam la inaltimea standardelor. Nu poti cere unei trupe de gabaritul lor sa vina in cocina asta de tara. Mai bine mergem in alta parte si-i vedem.

Curiozitate.
Lucrul care m-a intrigat de la inceput pana la sfarsit: Avea sau nu papuci de stripper, din aia cu talpa groasa? De ce? Vrea sa para mai inalt?

One Comment leave one →
  1. nemo007 permalink*
    Martie 13, 2009 4:08 pm

    Concert U2 – priceless!!! Pe a mea „bucket list” ii gagsesti la no2 – sa fiu la un concert U2 . Sper sa fie si pe „bucket list-ul” lor un concert in Romania, inainte sa traga cortina🙂
    M-am intrsitat rau sa vad ca la 4 zile de la lansarea U2-3D (numai in doua cinematografe din Bucuresti) sala era goala – cred ca eram max 20 de persoane. Si era o zi de Miercuri cand biletele erau la jumatate de pret pentru cei cu Orange…mi-a trecut acelasi gand jalnic: pai, d-aia nu vin sa dea concert la noi?!!

    Din noul album, pe care chiar am dat bani (platit pe iTunes aproape 11 lire)…piesele mele preferate sunt Moment of Surrender si I’ll Go Crazy If I Don’t Go Crazy Tonight

    Moment of Surrender..

    I tied myself with wire
    To let the horses run free
    Playing with the fire
    Until the fire played with me

    The stone was semi precious
    We were barely conscious
    Two souls too smart to be
    In the realm of certainty
    Even on our wedding day

    We set ourselves on fire
    A girl could not deny her
    Its not if I believe in love
    If love believes in me
    Oh believe in me

    At the moment of surrender
    I’m falling to my knees
    I did not notice the passers by
    And they did not notice me

    I’ve been in every black hole
    At the alter of a Dark star
    My body s now begging
    Though it’s begging to get back
    Begging to get back
    To my heart
    To the rhythm of my soul
    To the rhythm of my consciousness
    To the rhythm of yes
    To be released from control

    I was punching in the numbers at the ATM machine
    I could see in the reflection
    A face staring back at me
    At the moment of surrender
    A vision of a visibility
    I did notice the passers by
    And they did not notice me

    I was speeding off the subway
    Through the stations of the cross
    Every eye looking every other way
    Counting down till the pain will stop

    At the moment of surrender
    A vision of a visibility
    I did not notice the passers by
    And they did not notice me

Lasă un răspuns

