Skip to content

Am haine/pantofi/lanticuri si iubire de dat!

Martie 27, 2009

Ce fac cu pantofii pe care nu-i mai port, da ce fac cu hainele si gentile pe care vreau sa le dau? Da, exact sa le dau. Pentru ca inca nu am ajuns la stadiul in care sa nu imi pese pur si simplu de ce haine arunc, „pentru ca oricand pot sa-mi iau altele”, si nici la stadiul de „am spatiu cacalau unde sa la indes”, vreau sa fac treaba asta cu cap.
Asadar, m-am gandit la 3 categorii: cele care nu se pot da decat la case de copii si orfelinate. Cele pe care le pot da pe un banut, fiindca mi-au placut doar jumatate de ora dupa ce le-am cumparat sau nu le-am purtat deci nu merita sa le am, pentru ca nu le folosesc. Si cele pe care le pot face carpa de sters prafu’.
Nu-i asa ca deja te gandesti ce faci tu cu hainele si pantofii tai? Poate le mai duci pe la o biserica, poate doar le arunci la ghena, poate le duci pe la tara, poate le pastrezi ca inca ti-e greu sa te desparti de ele chiar daca nu le mai porti … mai ales rochitele …

Ma gandesc ca nu sunt singura care are haine de dat, sau pantofi, sau ceva care nu-mi mai foloseste si e inca bun. Tu ce ai prin casa de nu-ti mai trebuie? Ca poate imi trebuie mie, si poate gasesti o bluzita la mine si facem un schimb. Ce zici?

Da, asta vreau! vreau sa organizam un targ din asta cu ce nu ne mai trebuie prin casa, sa facem loc pentru lucruri noi, sa facem loc pentru aer nou in viata noastra! Hai sa facem curatenia de primavara impreuna! Hai sa ne strangem cu hainute, cu slapi, cu genti, cu oje, cu reviste, cu carti, cu cercei, cu lanticuri, cu desene, cu decoratii, cu ce vreti voi, si sa incercam sa facem ceva cu ele,si daca nu iese atunci macar stii sigur ca o poti arunca.

Tu ce ai vrea sa scoti la licitatie? Uite, inca o idee, putem face sub forma de licitatie treaba asta. Ce ziceti?

2 comentarii leave one →
  1. Aprilie 23, 2009 5:37 pm

    http://groups.yahoo.com/group/freecycle_bucuresti/

    Aici poti sa dai o gramada de chestii. Si sa iei alte chestii, de la persoane care dau.

    Eu am scapat acolo de o canapea. Crush01 stie😛

    • lugu2lugu permalink*
      Aprilie 23, 2009 6:16 pm

      Bine ai venit saharapenguin! De maine ma bag pe treaba sa vad cum scap de vechiturile mele. Sunt sigura ca o sa se lase cu un post …🙂

Lasă un răspuns

