Skip to content

Trimestriala

Mai 5, 2009

E luna trimestriala. Asa-i zic io la luna in care am de platit toate trimestrialele pe care le am. Asa au picat toate de fain incat nu ai ce sa-i reprosezi destinului. Stie sa ma disciplineze la maximum cu banii. O data la trei luni, tre’ sa platesc si Casco la masina, si asigurarea de viata si abonamentul la piscina. Asta inafara de chestuielile lunare obisnuite, aka rata la masina si avansul ghici, tot pentru masina. Deci o data la 3 luni daca nu sunt prevazatoare si nu pun un ban deoparte in celelalte doua luni, ma ustura rau ….

Luna asta cred ca o sa ma usture destul de rau. Pe langa teribilismul nebuniilor de mai sus, plec in vacanta in Creta. Eh da! Asta da luna trimestriala cu topping de vacanta! De obicei vacantele sunt platite ceva timp inainte cand le cumpar. In schimb in luna cu pricina ramane doar sa fac rost de banii pentru ce cheltui acolo. Daca e sa plec in Creta cu ce imi ramane dupa plata datoriilor, stau la plaja si … astept sa mi se trimita un cocktail la sezlong. Inot ca o sirena doar dimineata iar dupa aia incep sa fac pluta ca sa mai am energie pentru restul zilei. Ar fi interesant daca nu as avea bani de cheltuiala, cred ca pe langa faptul ca as veni bronzata, as veni si mai slabuta.

Totusi, plecasem de la subiectul cheltuielilor, chestia care ma deranjeaza cel mai mult la toate aceste lupte lunare si trimestriale, e faptul ca dupa ce imi iau salariul si dau cu el in stanga si in drepta, o senzatie de bine imi cuprinde mintea. O senzatie ciudata de liniste si de “am facut ceea ce trebuie facut” se instaureaza la mine-n capatana. Bai io dau bani, DAU! De ce naiba ma simt bine? Ma urasc ca am o constiinta in tara asta de cacat. Ma blamez ca de fiecare data ma razboiesc numai cu vorbele si nu am curajul sa ma lupt cu adevarat cu morile de vant numite statul Roman. Sa protestez, sa fac un miting, sa ma rascol, sa facem o revolutie, sa creez o miscare!!! dar aici poate e bine ca nu fac asta, ca oricum nu s-ar schimba nimic si mi-as face rau doar mie. Ma enervez la culme ca stiu ca se petrec atatea faradelegi in tara lui Base Voda si eu sunt insignifianta, pentru ca fac parte din nisa. Da de curand am renuntat la ultima parte din naivitatea mea si mi-am dat seama ca eu si oamenii care gandesc ca mine fac parte din nisa. Pentru ca lucrurile bune si drepte se intampla numai in carti sau filme. D-aia viata bate filmul.
As vrea sa pot dormi noaptea chiar daca am datorii si la gaze si la lumina si la stat! As vrea sa opt fura si sa pot dormi noaptea bine As vrea sa pot fura de la toti si sa nu-mi pese! Si ce daca? Ce valori ce principii? Ca te calca restul cu ele in mana si ce? Mai are lumea nevoie de inca un martir fraier?

Am dat banii, mi-am luat de o grija … Peste tot unde intorc capul numai expresii adanc romanesti, haz de necaz stie romanul sa faca, ca numai necaz a avut si numai haz a putut sa faca …

One Comment leave one →
  1. gin permalink
    Mai 12, 2009 2:30 pm

    te bucuri cind achiti datorii pentru ca e un „sport „pe care nu-l poate practica oricine … nu e in forma .

Lasă un răspuns

