Skip to content

INVITATIE!

Mai 6, 2009
by

Cu ocazia Sarbatorii de 8 Mai, va invit Vineri pe 8 Mai sa petrecem impreuna la club The Other Side ( usa in usa cu Expiratul ) si sa ne simtem bine pana in zori. Ora inceperii : 21:00 ( rezonabila zic eu ).

In cazul in care clubul nu va avantajeaza ne putem vedea si la o cafea tarzie ( pe la 13:00 sa zicem ), a doua zi,  Sambata 9 Mai . Cafeneaua  : Charme Cafe ca stiu ca va place🙂

O confirmare ( care unde vine sau nu vine ) ar fi  nespus de apreciata.

Va trmit si o melodie pe care am ascultat-o de dimineata si mi-a placut fffffffff mult🙂

8 comentarii leave one →
  1. lugu2lugu permalink*
    Mai 6, 2009 10:33 am

    nu ma pacalesti pe mine! Bre, io vreau sa vin si in Expirat si vreau sa vin si la cafea! Uite asa sa dau paguba! Chichichi!

  2. crush01 permalink*
    Mai 6, 2009 10:54 am

    Pai nu ma indoiam o clipa ca nu ai face asa. That’s my girl!!!!!!! you’ve got balls – nu sunt sigura ca asa se scrie dar stiu sigur cum se citeste – si cred ca si voi🙂 – baby🙂

    Dar nu pot sa intru pe jackpenate😦

  3. lugu2lugu permalink*
    Mai 6, 2009 11:14 am

    atunci intra aici

    • nemo007 permalink*
      Mai 8, 2009 10:06 am

      Buna piesa pt Vineri!! Ceva pentru chef de munca pana la 6 aveti?🙂

  4. perturbia permalink*
    Mai 6, 2009 11:19 am

    Din pacate eu nu pot vineri seara…dar ma inscriu pentru cafea🙂

  5. anranavy permalink*
    Mai 6, 2009 12:10 pm

    Vin si eu la cafea, incerc si Vineri dar nu stiu sigur. Pup!

  6. switch permalink*
    Mai 8, 2009 7:51 am

    Confirm pentru cafecito🙂 (o alegere neprevazuta :))

Lasă un răspuns

