Skip to content

ce mai gatesc …

Septembrie 8, 2009


Dupa cum vedeti mai sus, cartofii taranesti au facut parte din meniul meu, saptamana trecuta … candva. E chiar simplu sa-i faci, mai ales cand nu stii exact ce vrei dar stii ca nu ai de gand sa stai mult in bucatarie.
Eu una simt nevoia de cartof destul de rar, pentru ca am avut o lunga perioada cand i-am exclus de tot din ceea ce mancam, pentru ca nivelul de carbohidrati este foarte mare. Pe scurt ingrasa muuult si iremediabil.

Daca nu ai in fiecare zi (nu mai vorbesc de fiecare masa) o cantitate mare de carbohidrati la masa, iti poti permite „luxul asta”. Mie pur si simplu imi era dor, si imi era dor sa gatesc cartofi cu sunculita pe care chiar sa o vad si nu doar sa o ghicesc in mancare.

Asa ca am aruncat in tava de teflon ulei de masline (am desfacut cea de-a doua sticla din Creta), cartofii si kaiserul. Dupa ceva timp am pus si ceapa verde, o alta iubire mare de-a mea. Ceapa se face mai repede decat cartofii si kaiserul si nu o vroiam stafidita, si numai umpic gatuita de emotie, incat sa-mi imprastie prin bucatarie tot mirosul ala misto! Bineinteles, sare de mare, dar asta pe sfarsit, ca se stie inmoaie cartofii.
Nu e mare scofala, si cand esti mofturoasa si nu vrei sa stai mult in bucatarie … si ai doar cartofi si o bucatica de kaiser, sunca, sau ceva de genul, works perfectly.

Data viitoare musaka🙂

3 comentarii leave one →
  1. Septembrie 8, 2009 3:33 pm

    Cartofi taranesti voi papa in jumatate de ora😀 Imi place sa-i gatesc lu nevasta’mea cand sunt bine-dispus. Dar mai ales sa-i pregatesc micul dejun.. Acum sunt ”in deplasare” si mie dor de diminetile cand ma trezeam langa ea..

    • lugu2lugu permalink*
      Septembrie 8, 2009 3:46 pm

      hehe Florine! nu pot decat sa va urez pofta mare! E misto cand imparti cu cineva nu?

  2. Septembrie 8, 2009 5:49 pm

    Totul are alt gust cand imparti din dragoste🙂

Lasă un răspuns

