Skip to content

Ciolan fara ciolan

Septembrie 22, 2009

Carne, e cuvantul de ordine de ieri si alaltaieri. Pentru ca eu nu sunt carnivora, nu ma deranjeaza carnea dar nici nu lesin daca nu am carne o saptamana, si pentru ca cei din jurul meu nu sunt asa, eu sunt intelegatoare, si mai dau si cate un festin pentru ei si anume carne in adevaratul ei sens.

In schimb sunt unele chestii de la care nu o sa derog niciodata, si anume o sa incerc sa o prepar cat mai sanatos, cat se poate. Asa ca am cumparat una bucata ciolan, fara os, si l-am pus la fiert. Nu l-am pus pe tot, ca avea 1.7 kg(35lei), deci f mare. Jumatatea care a mers la fiert, a fiert cam 1 ora si ceva, timp in care am facut o salata din sfecla rosie si hrean, pentru ca da, asta e rasolul adevarat. Nu am folosit nici un fel de condimente, nu am facut nici un fel de garnitura, pentru ca rasolul trebuie savurat asa cum e el.
Am ales sfecla rosie si hreanul nu doar pentru ca gustul e absolut deosebit, dar si pentru ca: sfecla detoxifiaza ficatul si hreanul are proprietati antibiotice. De ce ai nevoie de detoxifiere a ficatului? Pai mai bagi o pastila, mai mananci o friptura, mai bei un alcool, mai bei o cafea, se cam umple treaba, iata ca vina sfecla rosie, care face curatenie. Hreanul, inutil sa spun de ce l-am ales, nu? E bun din toate punctele de vedere, si nu am de gand sa va explic de ce, in caz ca nu siti deja.
Am ales mancarea asta pentru ca imi simteam organismul in prag de raceala, si un pic slabit. Carnea ok, proteina animala, dar, cu multa sfecla rosie si cu hrean, m-au ajutat sa imi repun imunitatea un pic slabita pe picioare. Asadar, va invit sa baliti la rasol.

One Comment leave one →
  1. GIN permalink
    Septembrie 23, 2009 8:36 am

    Nu numai ca salivez, dar simt in nari si mirosul …Cind am timp de piata, imi fac si eu .

Lasă un răspuns

