Skip to content

Booking.com rulz

Septembrie 23, 2009

Pentru ca mi-am facut rezervarile la hotel prin booking.com sunt un client fericit! De ce? Mi-au dat un email si mi-au spus in primul rand ca e ceva in neregula cu cartea mea de credit. M-au sfatuit sa sun eu direct la hotel, ceea ce am si facut. Eu m-am gandit ca s-ar putea sa fie vorba de faptul ca n-am destui bani pe card. Dar in mod normal banii nu sunt extrasi atunci cand faci rezervarea, ci doar inainte sa ajungi la ei cu vreo cateva zile. Which is totally ok. But then again, rezervarea mea e pentru decembrie! Sun inca o data la hotel sa vad daca imi tin rezervarea pana fac refill la card, pentru ca nici ele nu stiau de ce mi-a fost respins cc. Mi-o tin. Bun, iau cash, pun pe card, sun la hotel sa intreb daca acum totul e ok. Dau inca o data cc info, si exp date. Gata. Pai ce e gata? Ai extras banii de pe card? Ah, nu acum, inainte cu cateva zile.

Recapitulare, nemtoaicele de la hotel mi-au zis 3 chestiuni diferite in cele 3 dati cand am vb cu ele: Prima mi-a zis ca din cauza ca e un tarif special, si anume mai mic decat cel de obicei, se percepe tariful pe loc la rezervare; cea de-a doua mi-a zis ca banii sunt extrasi cateva zile inainte, iar ce-a de-a treia mi-a zis ca imi ridica banii cam cu 4 saptamani inainte. Dude! N-am mai deschis nici o discutie cu ele. Le-am dat un email celor de la expedia si le-am explicat ca am vb si cu hotelul si cu banca si ca ar trebui sa fie totul in regula cu cardul si rezervarea mea. Au fost atat de faini incat in 30 de min am primit telefon de la ei, cu confirmarea. Da, au sunat si ei la hotel, totul este in regula. M-am simtit ca in alta tara.

Cardul.
M-am dus sa-mi verific cardul. Cardu care tocmai il alimentasem. Cer soldul. Tranzactie respinsa. Fonduri insuficiente. Ce mama masii? Tocma’ am pus pe el inca un milion! „Poate nu s-a updatat sistemul, incercati in 5 minute ca nu se updateaza asa repede domisoara!” Nu stia ca eu stau de 10 minute in fata bancomatului ca e o duduie care dupa ce a plecat ne-a spus(mie si celor de la coada), „cred ca ar trebui sa va duceti la altul, ca p-asta l-am golit de bani.” Am raspuns sec „bine, verific in alta zi.”

Trece o zi si o noapte. Verific din nou cardul. Aceeasi chestie. Am un moment in care vad negru. Era in negru care ma intreba care e calea calarasi. Esti pe ea, omu negru. Pleaca fericit.

Iau hartia, chitanta doveditoare cu cuvintele urate si intru in sediul bancii Bancpost. Liniste de mormant. Una discuta cu alta tocmai in capat. Ma plimb. Pustiu. Astept. Ma gandesc sa fac ceva tampit ca sa ma vada pe camera si sa vina mai repede. Nu vad camerele. Nasol. Iar ma plimb. Una din cele doua imi trimite o asigurare verbala ca cineva va veni. La un moment dat teta. Astept. E dimineata si soare. N-am de ce sa ma enervez.

Vine domnisoara, nu inainte sa mai rada putin cu cineva. N-astept sa ajunga dincolo de tejghea si incep sa turui problema. Pai poate n-aveti bani! Si ce daca? asta e mesajul care mi-l da cand n-am bani? Tranzactie refuzata? Fonduri insuficiente? Pai poate aveti pe minus. Pai ce-ar fi sa scapam de poate, si sa vedem ce e, sigur. Ce ziceti? Mda, a pus mana pe telefon si dupa alte 10 minute cu colegii de la carduri si-au dat seama ca mi-au blocat o suma de bani, ca nu au primit nush ce cod de identificare de la Lufthansa. Trebuie sa o sune pe Maria de la deblocari. Inchide si o suna si pe Maria Deblocatoarea (intre timp iar am facut coada in urma mea.) Maria concluzioneaza repede ca cele doua bilete de avion care le-am luat eu, nu sunt doua de doua ori extragerea aceleiasi sume de bani pe nedrept, ci sunt chiar doua bilete de avion. Drept pentru care deblocheaza si restul de bani blocati TOTAL AIUREA! si fara stirea mea. Concluzionez cu receptionista Bancpost: deci era vina companiei de zbor? Se pare ca nu … dar sa stiti ca noi … Multumesc, la revedere.

Concluzie: ce a facut Bancpostul? m-a protejat atat de tare incat m-a privat de banii mei pe o perioada de timp echivalenta cu intinderea nervilor mei pana la sediul bancii. Daca nu ma duceam cine stie daca ii deblocau pe ai, pe bani? Ei ma protejau pentru tranzactiile nasoale mah! Aparatorii! Cum pot io sa-i blamez tocmai pe ei?
Sa ne gandim daca nu eram in tara si daca nu aveam acces la un sediu de banca sau la telefonul si numarul de la carduri? Nu, nu ne mai gandim. Ne bucuram ca nu a fost mai rau si ne incrucisam ochii sa nu fie data viitoare mai rau. Lasa, bine ca a trecut. Nu? asta-i vb noastra. Data viitoare sa fii mai atenta. Voi fi, voi avea nr de telefon de la carduri, eventual al Mariei Deblocatoarea, si imediat ce fac tranzactie online, o sa dau un telefon si o sa le spun: e in regula, mi-am cumparat chiloti.

No comments yet

Lasă un răspuns

