Skip to content

Pastrav la cuptor

Septembrie 24, 2009

Peste. Pentru ca e bun, pentru ca e sanatos, pentru ca se prepara incredibil de usor, si pentru ca macar o zi pe saptamana ar trebui sa mancam asa ceva.

Eu am luat 2 pastravi, pe care nu am dat decat aproximativ 20 lei, gata curatati. I-am pus in tava dupa ce i-am imbalsamat cu ulei de masline. Am pus 2 rosii, 2 lamai, si condimente. Dupa vro 20 de minute, cam asta a fost rezultatul. Pentru ca eram lesinata de foame, i-am facut poza doar celui din urma.
Asortat cu mamaliga si niste pasta de usturoi e chiar demetial!

No comments yet

Lasă un răspuns

