Skip to content

Update la surpriza

Septembrie 25, 2009

Am mai rezervat un hotel in Koln, dar nu pot spune ca sunt multumita de cati bani am dat pe el. Aproape 140 de e, 2 nopti cu tot cu mic dejun. Arata super hotelul, dar n-am gasit unu mai ok la mai jos de atat. Ma gandesc sa raman in koln totusi 3 zile, nu doar 2. Dusseldorf pare mai monoton decat Koln, si parca nu i-as acorda 2 zile.

Uf, nu stiu, voi ce ziceti?

Pana una alta, afara e superb si eu nu ma pot concentra la nimic. Imi iau laptopul si plec sa lucrez din natura!

Weekendul asta e un cross organizat cred ca de Petrom, si care promite cate un metru de banda de bicicleta pentru fiecare alergator. Ne vedem acolo!

5 comentarii leave one →
  1. Septembrie 28, 2009 7:49 am

    dear, sorry ca n-am iesit la aer vineri. Eram inca convalescenta.😦

    I knowz people in Dusseldorf (hihihi..blush).

    Cand te duci?

    • lugu2lugu permalink*
      Septembrie 28, 2009 10:54 am

      De pe 10 pana pe 12 dec. Adica 10 check in si 12 check out. Daca stii pe cineva spune-i sa-mi recomande un hotel. Din ce am vazut io, Koln arata mai interesant, si ma gandeam daca e mai bine sa aloc 3 zile Koln si doar 1 Dusseldorf … Pe de alta parte, in Koln , am gasit un hotel cam scump …

  2. Septembrie 28, 2009 11:54 am

    In mod clar e mai interesant in Koln.

    Stiu ca sunt destul de aproape… Persoana de care ziceam locuieste in Dusseldorf si lucreaza la Koln si face zilnic drumul dus-intors cu trenul.

    Anyway… da, si eu cred ca e mai ok sa stati mai multe zile in Koln. Rinul tot ala e, oricum😛

    • lugu2lugu permalink*
      Septembrie 28, 2009 1:24 pm

      Bun, atunci asa cred ca o sa fac. Mersic de sfat!

Trackbacks

  1. Update la surpriza 2 « Lugu2lugu's Blog

Lasă un răspuns

