Skip to content

ce-am mai gatit

Septembrie 29, 2009

Pene cu kaiser si legume. Mai are sens sa spun cum le-am facut? Nu cred. Asta e toata treaba la paste, poti sa pui in ele cat de multe sau cat de putine legume ai chef. Poti sa pui ce ai chef. Eu de data asta le-am facut doar cu ardei, kaiser si ceva ciuperci.
Si da, ce sa fac daca aveam chef si de ceva usturoi? Am facut pasta de usturoi cu menta si in farfurie le-am facut cunosctinta. Well, nu pot sa spun decat ca s-au inteles foarte bine!

No comments yet

Lasă un răspuns

