Skip to content

Da, am fost plecata

Octombrie 6, 2009

Dar m-am intors. Nu vreau sa vorbesc despre faptul ca m-am intors. Vreau sa vorbesc despre faptul ca am fost plecata.
Am fost plecata de vineri, mareata zi de vineri, dupa-amiaza, spre Sibiu. Sibiu, orasul de care sunt etern indragostita. Sibiu, orasul in care ma simt de parca nu as fi in Romania, daca nu as mai vedea cativa cocalari de Bucuresti imbracati cu treining cu dunga si adidasi, si cu fomeile lor imbracate ca niste sarmalute, fugind de la un magazin la celalalt. Dar nu despre asta vreau sa vorbesc acum. Vreau sa spun ca si in Romania ma pot simti ca in alta tara. De la simplul element vizual, constructia si arhitectura caselor, pana la oamenii pe care-i vezi pe strada, totul este parca facut sa intrii in viata in alt ritm, cu fruntea descretita si cu zambetul pe buze.
3 zile, am stat in centrul vechi, „La Casa Veche” o pensiune recomandata pe care la randu-mi o recomand cu draga inima. Rezervarea facuta pe net, banii virati in cont, doar un avans si restul la locul faptei. Camera incredibil de curata, la mansarda. Oamenii au si un restaurant foarte primitor jos, si mancarea no need to say, buna adevarata si indestulatoare.

Ce am facut? am fost lenesi, am batut la picior tot ce era drum fara masini, cu cat mai multa verdeata. Vremea a fost excelenta si ne-am bucurat de soare atat de mult incat duminica am motait ca doua matze la soare pe terasa la Einstein, si seara am avut un pic nasul colorat … in rosu. In rest am dormit, am mancat la singura terasa la care merita sa mananci cu adevarat, si anume Frieda, si am facut siesta de fiecare data la cea mai misto cafenea din tara asta, Einstein. Ah, era sa uit, am mers si am mancat intr-o seara intr-un loc din asta mai pretios si cu pretentii. Inafata de faptul ca penele erau cu kaiser cu oase, crevetii erau cu tot cu cozi amestecati cu din aia fara cozi, preturile erau mari si nejustificate. Singurul lucru care ne-a placut a fost vinul, un Mateus de Portugalia, roze, perfect pentru o seara cu luna plina.

Revin cu poze si cu detalii!

No comments yet

Lasă un răspuns

