Skip to content

concerte, spectacole, premiere … si tu?

Octombrie 12, 2009

Weekendul asta am stat acasa si am cheltuit bani.Cum vine asta? uite asa. De cand avem carduri nu ne mai intereseaza ca stam in casa. Putem achizitiona orice, nu ? Noi am achizitionat bilete la Masters of Jazz, numai intr-o seara, in prima. Bilete la Gorrilas, (Underworld, Dubfire si nu mai stiu cine), si da, am facut si nebunia de a lua bilete la Robbie. Da, ma duc la concert Robbie Williams!!!! YEEEEEEEE!!!! Ma duc sa-l vad pe nenorocit dupa 3 ani de pauza! In care cica si-a bagatmintile in cap(yeah right) la Light, se transmite spectacolul in direct deci o sa lalai si o sa dansez in direct. In consecinta, pot spune ca am lucrat la culturalizare. Nu? Banii investiti in cultura nu sunt irositi. Just?

Voi care pe unde mergeti? ca a venit toamna cu spectacole, cu premiere, cu concerte, care mai de care.

No comments yet

Lasă un răspuns

