Skip to content

In weekend si update la masina

Noiembrie 3, 2009

In weekendul asta am gatit, si au venit fetele, o parte, la mine. Zic o parte, pentru ca un negru mititel a avut un fel de agitatie in stomacel si a cam borat, alt negru mititel s-a gandit sa se vopseasca ca si-asa nu-i mai mergea telefonul, lui alt negru mititel i-au venit parintii in vizita si altui negru mititel i-a fost somn, naspa, lene sa iasa din casa. Deci au venit doar ceilalti 4 negrii mititei la mine, dar ce distractie a mai fost!

Am facut cu o seara inainte, cheese cake. In ziua cu pricina, Duminica, am mancat pui cu cartofi la cuptor, un clasic, cu mujdei. Nu, n-am facut poze, ca negru mititel principal adjutant, era cu stomacul in punga si nu am considerat appropriate sa facem poze de la dezmatul nostru. De asemenea in cinstea ei, nu am utilizat nici ingrdientele pentru tiramisu, care s-a amanat pentru acest weekend.

Din dezmat, mai citez, niste turte cu rozmarin, pasta de masline si ulei de masline; o salata „cu de toate”, adica morcov, telina, frunze de spanac mici, rosii, ceapa rosie, ardei, rucola, varza rosie, si un dressing cu un lime, o lamaie, ulei de masline si o lingurita de pesto ca sa intregeasca gustul.

Negrii care au venit nu stiau ce salata fac, si nu prea vroiau sa mai manance cand au vazut multitudinea de trebi pe care le-am pus acolo. „Mie nu imi place telina, mie nu imi place ardeiul, mie nu imi place rosia … ” Si uite asa pana la urma au lins toate farfuriile. Totul e sa pui cantitati egale din fiecare. Si bineinteles, dressingul, exact inainte sa fie servita salata.

Spre deosebire de celelalte dati cand mancam, am inceput cu desertul, si am continuat dupa vreo ora jumate cu masa. Ma gandesc chiar sa institui o regula cu treaba asta. Oricum nu merge niciodata sa te bucuri de desert dupa masa, ca de fiecare data te trezesti ghiftuit. Si chiar daca nu esti ghiftuit … parca papilele mele s-au bucurat mai mult de gustul desertului la inceput, si nu la sfarsit.

Poate din cauza ca e frig afara, poate din cauza fumului de tigara incredibil din cafenele, poate din cauza ca nu avem bani si ne loveste criza in moalele portofelului, am decis sa instaurez „cina cea din ultimul weekend al lunii”. Motivele sunt oarecum evidente, plus ca e interesant sa-ti mai faci mana prin bucatarie cu spectatori.

Asadar, ne vedem la urmatoarea editie cu tiramisu facut de Lus de nuestra vida🙂

Update la masina – mi-au aprobat cei de la Generali dauna totala. Se pare ca imi achit creditul si il si inchid. Sper. As vrea sa scap de comisionul de rambursare, de 3.5% ca nu e ca si cum eu vreau sa inchid creditul, nu ? Astept un call de la omul care a licitat masina sa-mi spuna cum facem. Sunt agitata si ma bucur ca au inceput lucruril sa se miste. La sfarsit o sa va spun cati bani am dat, unde cum si ce. Pana atunci, pls, don’t ask.🙂 Estoi mui agitada!

3 comentarii leave one →
  1. switch permalink*
    Noiembrie 4, 2009 11:16 am

    Unul din negrii mititei (cel cu stomacul in punga :)) raporteaza: sunt pe baricade si situatia pare a fi calma, dusmanii au fost invinsi :)). Prin urmare, ne vedem la tiramisu’ de duminica si la cine stie ce om mai face pe-acolo.

  2. black2lip permalink*
    Noiembrie 4, 2009 5:47 pm

    Unul din negrii mititei (cel care a hotarat sa se vopseasca!)…pai ca sa ies in evidenta, asa ca nu mai sunt negru, sunt albastru (tot mititel)! Promit ca la tiramisu o sa fiu prezenta! semnat: albastru mititel!

  3. lugu2lugu permalink*
    Noiembrie 4, 2009 5:51 pm

    iata cum se strang toti negrii mititei din nou! le e foame de tiramisu! bun!

Lasă un răspuns

