Skip to content

Barbatii din viata mea!

Noiembrie 10, 2009

Avertisment: nu ma deranjeaza daca barbatii din viata mea au fost, sunt sau vor fi barbatii altor femei, poate chiar ai prietenelor mele!

Rugaminte: daca se intampla sa fie, va rog sa nu-i faceti sa sufere! Nu va mai dau nici buna ziua pe strada daca nesocotiti rugamintea mea!

De ce despre barbati : pentru ca sunt fiintele fara de care nu pot sa traiesc !

De ce barbatii « mei » : pentru ca m-au insotit pe drumul formarii mele ca femeie si chiar daca m-au parasit ei pe mine sau eu pe ei, nu au incetat sa faca parte din amintirile mele !

Well, sa incep cu barbatul primordial din viata mea, care daca nu ar fi existat, nu as fi existat nici eu, nici bunica, nici prietenele mele, nici vanzatoarea de la paine : Adam, da, el este primul barbat din viata mea care m-a facut de multe ori sa ma gandesc ce ar fi fost omenirea daca el nu ar fi existat, sau cum ar fi viata daca ar fi fost prima creatie a lui Dumnezeu o femeie ! Cred ca ar fi fost mai simplu, fara meciuri de fotbal, fara pantaloni, fara spuma de barbierit sau prezervativ!

Al doilea barbat din viata mea, pe care l-am vazut de cand am facut ochi este tata. Desi de multe ori l-am iubit ca nu m-a batut niciodata cand eram mica (lasa indeletnicirea asta in seama mamei care si-a facut treaba mai bine decat ar fi facut-o tata !), de multe ori l-am urat ca nu s-a ocupat indeajuns de mine asa cum faceau alti tati, de multe ori l-am ignorat pentru ca asa consideram eu…dar tragand linie si analizand, are si el o parte din « vina » la existenta mea !

Barbatul visurilor mele, desprins din basme si povesti, carti si magie, imaginat numai de mine cu toate detaliile, si care facea ce vroiam eu si se purta cum vroiam eu si vorbea numai cand vroiam eu ! Dar cum s-o fi plictisit de mine, sau eu de el, am divortat pe vecie iar la partaj i-am incredintat si copii, aveam vreo doi, si ei aratau cum vroiam eu si faceau ce vroiam eu…unul fotbalist, si fata…cred ca e fotomodel in America !

Apoi urmeaza barbatul pe care il consideram cel mai destept din lume : profesorul de limba romana romana !

Barbatul pentru care am cumparat multe reviste, carti, postere, poze, casete, cd-uri, doar pentru ca imi placea sa-i ascult muzica : Michael Jackson ! Apoi au mai fost si altii, la unii le citeam cartile, la altii le vedeam filmele, la altii urmaream cum piloteaza un bolid de la Ferrari, la altii doar pur si simplu ma uitam…doar pentru ca imi placeau !

Barbatul al carui parfum am inceput sa-l folosesc de multi ani : Antonio Banderas! Desi este un parfum cheap, ma completeaza de minune si ma face sa ma simt o lady ! Cand merg singura pe strada imi imaginez ca sunt la bratul lui si toate femeile ma invidiaza ! Mergem peste tot impreuna : la piata, la facultate, apoi la servici, la petreceri, chiar si sa ducem gunoiul ! Unul din noi trei (eu, Antonio, parfumul) are mult succes la barbati !

Barbatul care m-a sarutat prima data dar cu care nu am facut sex deoarece consideram ca pot exista si alti barbati care saruta mult mai bine decat el! Cu timpul am realizat ca intr-adevar, sunt si altii care saruta mai bine, dar el a fost singurul care m-a facut sa simt fluturi in burta, fluturi care apoi nu au mai zburat, sau au zburat, dar nu in burta!

Barbatul cu care am facut sex prima data dar cu care nu m-am maritat deoarece consideram ca pot exista si alti barbati care fac sex mult mai bine decat el! Cu timpul am realizat ca toti fac sex, insa cu niciunul nu e ca prima data si nici nu va mai fi pentru ca doar o singura data e prima data!

Barbatul cu care eram pe cale sa ma marit dar pana la urma am renuntat cu doua luni inainte de maritare deoarece consideram ca m-am grabit, ca m-am inselat, ca nu era potrivit, ca eu nu eram potrivita ! Si eram sigura ca pot exista altii cu care as fi vrut apoi sa ma marit si ar fi trebuit sa divortez!

Barbatul cu care am avut o aventura doar pentru ca mi-a placut, doar pentru ca eram intr-un loc unde nu ma cunostea nimeni, si am vrut sa ramana o aventura chiar daca el s-a tinut vreo doi ani dupa mine! Tocmai de aceea am promis ca va fi prima, singura si ultima aventura din viata mea !

Barbatul pentru care eram pregatita sa-mi dau viata, oriunde si oricand si pentru care nu mi-a pasat ca plec intr-o tara straina, in care nu am casa, nu am masa, nu stiu limba, nu am job, nu am nimic, decat pe el!

Barbatul urmator, cel care va urma acestui sir de barbati, pe care il astept, nu il stresez sa vina acum sau maine, ci doar sa vina, asa cum e el, sa ma lase sa-l descopar, sa-l cunosc, sa-l seduc, sa-l explorez, sa-l devorez, sa-l enervez si poate apoi sa-l parasesc din diverse motive!

Acestor barbati, cam multi la numar, de aceea am auzit pe unii spunand ca femeile sunt in esenta niste c….e, le multumesc din suflet pentru existenta lor si pentru placerea sau neplacerea de a se intersecta pe drumul vietii mele, le multumesc ca m-au mintit, ca m-au inselat (daca a facut-o vreo unul) si nu am aflat, ca au uitat cand este ziua mea de nastere, ca nu au venit la intalnirea in care eu ma facusem frumoasa tocmai pentru ei, ca m-au fortat sa renunt la fumat…si le multumesc pentru tot ce au facut si nu au facut!

Pentru ca, fara ei, nu as fi femeia care simte, care doreste, care viseaza, care spera, care a uitat, care a iertat, care a fugit, care a mintit, care s-a prefacut, care a iubit…nu as fi femeia care sunt acum!

Men

2 comentarii leave one →
  1. black2lip permalink*
    Noiembrie 10, 2009 5:38 pm

    ..imi cer scuze fata de cei pe care i-am omis, nu pentru ca i-am uitat, ci pentru ca am considerat ca nu sunt importanti! Stiu ca v-am jignit, dar si voi m-ati jignit pe mine asa ca…platesc cu aceeasi moneda, lectia nr…(nu mai tin minte) dar tot de la voi am invatat-o!

  2. lugu2lugu permalink*
    Noiembrie 10, 2009 6:27 pm

    Rad, pentru ca asta e un capitol de care nu o sa ne saturam sa vorbim niciodata, si nu o sa reactionam niciodata conform spuselor noastre. Suntem ipocrite prin definitie, ne intalnim cu prietenele noastre si discutam cum ne face unu viata fripta ca apoi sa ne intoarcem tot la el.
    Sunt de acord cu echilibru, dar recunosc ca iti trebuie multa minte, mult noroc, sa-l gasesti.
    Cred ca daca ai stii ca viata e mai scurta nu ne-am mai bate asa joc de ea, nu? Intelepciunea vine la urma din cauza timpului scurs …

Lasă un răspuns

