Skip to content

mai devreme …

Noiembrie 12, 2009

tzzzzaaaaarrr, tzzaaaaaaaarrrr. Bine ati venit la cec bank, pentru limba rom …biiiip. Pentru a fi directionat catre agentia dorita, apasati steluta si expensia persoanei dorite, pentru transferul direct catre un operator apasati tasta 9. Biiiip.

– Buna ziua sunt ionela frantu cu ce va pot ajuta

– Buna ziua, incerc sa sun la agentia TheodorPallady, si nu reusesc sa dau de ei. Problema e ca …

– Pai mai incercati.

– Pai stati ca nu am terminat, eu incerc cam de saptamana trecuta, si tot nimic. Mai este vreun alt numar inafara de cel de pe site? sau ..

– Nu, nu mai este nici un alt numar inafara celui de pe site.

– Pai stiti, sa fac drumuri de fiecare data cand am o intrebare in legatura cu creditul pe care-l am de la agentie, mi-e un pic cam greu. Ma gandeam ca poate nu e updatat numarul de pe site, sau de fapt mai existe vreunul

– Nu, singurul numar e ala de pe site.

– Da, am inteles ca d-voastra imi tot spuneti asta, dar ce solutie imi dati la problema mea. O adresa de email , un fax, ceva …?!

– Aveti numarul pe site si ala este singurul.

– Domnisoara, am impresia ca vorbesc cu un robotel … stricat, v-am auzit ca mi-ati spus de 3 ori, ce sa fac?

– Puteti sa mergeti pana la agentie, ca singurul numar e ala de pe site.

– Domnisoara, daca d-voastra trebuie sa vorbiti cu cineva din agentie, cum faceti? Sa spunem ca vine seful d-voastra si vrea sa vorbeasca cu cineva oricine din agentia Pallady, si sunati si sunati si nu raspunde niciodata nimeni, ce faceti?

– Eu v-am zis ca ala e numarul

– Multumesc, sunteti foarte , foarte, dar chiar foarte DRAGUTAAAAAA!!!!!!!!!!!

3 comentarii leave one →
  1. black2lip permalink*
    Noiembrie 12, 2009 7:46 pm

    Mama, ce varza! Ar trebui facuta o reclamatie pe numele ionelei frantu!!! Sa i se franga si ei vocea cand va primi mustrari asa cum mi s-a frant si mie zambetul si tie ti s-au frant nervii!!

  2. switch permalink*
    Noiembrie 13, 2009 10:41 am

    Si eu sustin sa faci o reclamatie;trimite-o pe email. Chiar daca sansele sa o citeasca cineva si apoi sa existe si o urmare a acestei reclamatii sunt mici, macar daca la 5 % din reclamatii se intampla ceva, ma declar multumita. Toate aceste „doamne” si „domnite” (uneori si „domni” – i-am lasat la urma pentru ca sunt mai putini cei care lucreaza la ghisee sau call center) ar trebui reclamate cu fiecare ocazie pe care o avem, pentru a nu le lasa sa creada ca ele sunt cele care pot taia si spanzura, care sunt cele mai tari si care nu trebuie sa aiba nicio urma de umanism, politete si profesionalism in ele. Ele au impresia ca noi suntem niste sclavi pe plantatie care trebuie sa cersim la ele de fiecare date cand vrem sa ne exercitam un drept – PENTRU CARE PLATIM – si ca trebuie sa ne umilim si sa ne rugam de ele si, eventual sa le aducem si o „mica atentie”.

  3. scelerat permalink
    Ianuarie 16, 2010 8:56 am

    Fa reclamatie, daca te simti mai bine… Desi pentru a ma simti mai bine, prefer sa achizitionez ceva nou de la Sex Shop😀 . Asteapta-te la aceasta abordare ori de cate ori vei fi nevoit(a) sa intri in contact cu orice serviciu/organizatie in Rromania, si nu-ti va mai creste inutil nivelul cortizonului (foarte nasol: implica retentie de apa, schimbari de dispozitie, catabolism muscular acccelerat, etc; recomand glutamina pentru a-i combate efectele😉 ). Si atunci cand ceva merge „bine” nu te lasa cuprinsa de entuziasm: recunoaste ca e doar o tentativa din partea sistemului de a te induce in eroare cum ca tu chiar contezi sau chiar te mai asteapta ceva bun pe meleagurile astea, „lucrurile evolueaza”, „peste nu-stiu-cate decenii va fi si la noi/ii vom ajunge din urma pe x/y”prostii d-astea… There is nothing for any of us, here! Only death. The end, my only friend.

Lasă un răspuns

