Skip to content

De acum inainte…

Noiembrie 13, 2009
tags: ,

Buna. Ce faci ? Bine, uite mancam o salata orientala. Aaa, hai ca cobor pana la tine sa gust si eu ca nu am mai mancat de mult ! (si tu abia ai intrat pe usa, lihnit de foame, ai facut repede din 2 cartofi o salata…Exact atunci si-a adus aminte ca nu a mai mancat de mult ceea ce tu tocmai mananci!).

 Salut ! Ce faci ? Sunt, ok, ma pregatesc sa plec maine cu iubi la munte. Pai sunt si eu libera weekendul asta si nu mi-ar strica rau o iesire ca nu am mai fost de mult, aveti loc in masina sa ma luati si pe mine ? (si tu ai planuit de o luna o iesire doar cu el, sa mai schimbi peisajul, sa mai iesi din rutina, sa fii doar tu cu el…Exact atunci si-a adus aminte ca nu a mai fost la munte!).

 Buna !! Vai, dar ce rochie superba si ce bine iti vine ! De unde ai luat-o ? Pai de la un magazin din centru. A, da? Pai ma duc sa-mi iau si eu, chiar daca nu e genul meu cu trandafiri dar asta chiar e deosebita ! (si tu ai cautat o zi intreaga ceva doar pentru tine si poate tie nu iti place sa vezi rochia care o porti tu pe toate femeile de pe strada si sa te simti ca intr-o uniforma…Exact atunci si-a dat seama ca poate fi si genul ei!).

 Ai cartea de « buget si trezorerie » pentru examenul de poimaine ? Da. Nu poti sa vii sa mi-o aduci si mie ca eu nu am mai gasit-o si nu stiu de unde sa mai fac rost de ea pe ultima suta de metri. Si eventual, cu o seara inainte de examen poti sa vii s-o iei. (no comment).

 Ce faci ? De unde vii asa…pusa la patru ace ? Pai uite tocmai am fost la un interviu. Da ? Unde ? (si pune mana pe telefon, si suna pe X sa-i dea numarul lui Y care intamplator e director acolo, si vorbeste in fata ta despre interviul care tocmai s-a dat pt exact acel post, pentru ca exact atunci si-a adus aminte ca nu are job, exact atunci si-a adus aminte ca-l cunoaste pe X care il stie pe Y si exact atunci si-a dat seama ca un astfel de job ar fi potrivit pt ea !!!).

Seria de …acest gen as putea s-o continui si s-o exemplific si s-o diversific cu o mie de situatii dar nu mi le mai aduc aminte. Faza este ca nu stiu cum naiba, mi se intampla exact mie ! Poate si voua vi s-a intamplat. Nu stiu.

Cert este ca, in ultima perioada, de cand am intrat in secolul in care am intrat si de cand societatea s-a dezvoltat continuu si de cand omenirea a evoluat asa de mult incat nu mai dormin in pesteri si nu mai mergem la vanatoare de mamuti, in acelasi timp, am observat …(trebuie sa-mi aleg cu grija cuvintele)…o depasire…exagerata poate, a limitelor bunului simt…o invadare a spatiului si universului celuilalt…o lipsa de controlare a reactiilor…o intelegere gresita a faptului ca daca ne salutam din politete asta nu inseamna ca suntem in relatii foarte stranse…

Am observat tot mai des o lipsa de originalitate a stilului propriu, a modului de a trai propriu, a ideii de « am facut asta pt ca mi-a placut si nu ma intereseaza ce fac ceilalti ». Dar poate ca acum este trendy sa vezi la ce concerte s-a dus ala ca sa ma duc si eu, de unde si-a luat X masina ca sa imi iau si eu, ce manaca aia ca sa mananc si eu…adica nu ca arunci un ochi in curtea vecinului (ca poate nu ai inspiratie in acel moment) ci efectiv intri cu totul, sa cauti, sa vezi , sa auzi ce are sau ce face vecinul ca sa faci si tu !

Ma consider o fire prietenoasa si imi place sa socializez, nu am pus bariere de genul « cu aia nu vorbesc ca nu e din departamentul meu » si am acceptat pe oricine in cercul meu de prieteni si chiar daca nu mi-au placut anumite…defecte, sa le spun, le-am trecut cu vederea gandindu-ma ca si eu, la randul meu am cu siguranta defecte.

  • de acum inainte o sa fiu mai atenta la ce vorbesc, cu cine vorbesc, cat vorbesc, unde vorbesc. Poate e mai bine sa ma limitez la « sunt bine, tu ce faci, hai ca ma grabesc ».
  • de acum inainte o sa fiu mai atenta cand imi aleg prietenii iar cei mai valorosi pe care inca ii mai am o sa-i apreciez si mai mult. Poate e mai bine sa-mi iau un caine, tot se zice ca e cel mai bun prieten al omului !
  • de acum inainte o sa fiu mai atenta sa nu mi se mai intample ce mi s-a intamplat azi !!!
7 comentarii leave one →
  1. black2lip permalink*
    Noiembrie 15, 2009 8:59 pm

    Mda, acum sunt mai relaxata si ce o fi o fi…Am rumegat problema si mi-am dat seama ca nu are rost sa dau vina pe societate, pe evolutie, pe oamenii din ziua de azi, pe vreme, pe situatie…vina este in totalitate a mea, pentru ca sunt extrovertita, pentru ca spun ce fac, ce simt, pentru ca am incredere, pentru ca sunt gura sparta, pentru ca nu stiu sa-mi aleg prietenii sau m-am inselat in privinta lor!

  2. Noiembrie 17, 2009 9:32 am

    Acum vreo saptamina eram hotarita sa-mi incui barbatul in casa , dupa „amenintarea „de pe blogul tau , acum te simti invadata in intimitate de „prieteni”. …..Cred ca esti doar vulcanica in exprimare si patimasa. Nu ?????ce crezi cind privesti la rece ????

  3. black2lip permalink*
    Noiembrie 17, 2009 11:07 am

    Nu cred ca ma facut vreo amenintare la adresa cuiva, daca da, te rog sa-mi spui tu care! Acum au trecut 4 zile de la patania respectiva si pot spune ca nu mai sunt asa „aprinsa” ca atunci. Dar pot privi lucrurile la rece, asa cum spui tu: concluzia este ca astfel de lucruri nu se fac, mai ales intre prieteni!

  4. black2lip permalink*
    Noiembrie 17, 2009 11:22 am

    La urma urmei, las la o parte ce mi s-a intamplat mie, e un fleac si o sa trec si peste asta. Cum am spus si mai devreme, vina este in totalitate a mea. Poate e cazul sa-mi iau un caine si sa vorbesc numai cu el, ca daca ii spun „bai, caine, azi ma duc la interviu la ora 10 in cladirea cutare” sunt sigura ca nu o va rupe la goana inaintea mea!

  5. Noiembrie 17, 2009 12:07 pm

    ai dat un avertisment … ca nu-ti pasa daca un barbat e insurat sau chiar prietenul unei amice , sa fie iertat …pai tu spui ca asa ceva nu se face unei prietene … nu ? la asta faceam referire.(Blogul asta e un fel de spovedanie , doar ca ramine scris …)
    dar eu ma bucur ca ai venit acasa ,te pup si iti doresc noroc !!!!daca te deranjeza nu mai comentez in veci.pup

  6. black2lip permalink*
    Noiembrie 17, 2009 12:22 pm

    O, nu, nu e vorba de deranj sau daca cuiva ii convine sau nu, foarte bine ca sunt comentarii, fiecare are dreptul la o opinie, tocmai de aceea am si scris, sa mai aud si opinia celorlalti, sa-mi dau seama daca gandesc bine sau nu, sa ma autoeduc, cum s-ar spune. O sa recitesc tot ce am scris, mai ales faza cu „nu-mi pasa daca e barbat insurat”…sunt patita cu barbatul insurat si chiar IMI PASA daca un barbat este insurat sau nu inainte de a da chiar si un banal telefon in interes strict de serviciu!!!
    Ma deranjeaza daca nu o sa mai comentati. O sa ma simt singura si ca nimeni nu ma asculta…

  7. black2lip permalink*
    Noiembrie 17, 2009 12:31 pm

    Mda…am vazut unde este amenintarea referitoare la barbati…Nu mi-am dat seama ca vor fi luate exact ca pe niste…avertismente serioase. Dar m-am gandit ca in finalul lecturii, fiecare o sa-si dea seama ca este vorba de barbati in general.

Lasă un răspuns

