Skip to content

Masina si Germania

Decembrie 2, 2009

Prima data sa terminam cu povestea masinii.
Va amintiti (daca nu va reamintesc eu) ca am facut-o de … dauna totala, pe 15 august, de Sf Marie, careia ii multumesc si acum ca am numai o zgarietura care mi-a lasat un mic semn pe mana pe care-l vad tot timpul cand ma uit la ceas, asa ca sa-mi aduca aminte ce era sa se intample.

Asadar, dupa indelungi mailuri si convorbiri telefonice cu in inspector dracos de la Generali, mi-au virat banii in contul CEC-ului, unde aveam creditul auto. Cu semnatura mea, cu aprobarea CEC-ului, cu alte emailuri si alte telefoane si aproape ceva amenintari, banii incasati m-au eliberat din titulatura de indatorat. Masina era pe numele meu, dar cesionata CEC-ului pana la terminarea creditului. Banii primiti de la Generali mi-au acoperit tot creditul, asa ca tot schimbul a fost fair and square.

Epava a fost scoasa la licitatie de catre cei de la Generali, pe un pret destul de mare astfel incat sa acopere cat mai mult din valoarea totala a masinii. Deci valoarea totala a fost facuta din banii de pe epava, si a fost in interesul lor sa o vanda cat mai scump, ca sa plateasca ei dupa aia cat mai putin.

M-am inteles destul de bine cu baiatul caruia i-am vandut epava iar azi am si radiat-o. Surpriza zilei a fost ca individul a venit cu masina. Da, cu masina mea, pe rotile ei! Mi-a zis ca a bagat in ea doar vreo 1700 de e pana acum, si mai are niste chestii de reglat. Uite asa se face treaba! Mai baga vreo 2000 maxim in ea si dupa aia, sa vezi tu cu cat o vinde. Ca doar asa se fac banii, nu? Nu stiu, n-am cap pentru afaceri ca daca aveam pana acuma faceam. Eu ma bucur ca nu am pierdut prea mult si ca da, sunt sanatoasa.

Germania.
Am cumparat bilete de avion(din septembrie), am cumparat bilete de tren de la Munich la Stuttgart, de la Stuttgard la Koln, de la Dusseldorf la Munich (pe alea de la Koln la Dusseldorf nu le-am mai luat online pentru ca erau oricum 11 e bucata), am facut rezervari la hoteluri in fiecare locatie (din octombrie). Deci cazarea si transportul major e asigurat.
Tot ce mai ramane de asigurat e faptul ca am si cu cine sa merg …

3 comentarii leave one →
  1. Decembrie 2, 2009 3:02 pm

    Treci si prin Regensburg ca e frumos😉

    • lugu2lugu permalink*
      Decembrie 2, 2009 3:07 pm

      no way dragule, n-am cum, traseul meu e in partea cealalta a nemtiei.

  2. black2lip permalink*
    Decembrie 3, 2009 2:26 pm

    Decat sa-ti faci mii de nervi…eu una, as pleca singura!

Lasă un răspuns

