Skip to content

Chiar vrei?

Ianuarie 12, 2010

In urma unei scurte priviri in jurul meu am realizat ceva. Am realizat ca trebuie sa iau masuri si sa incerc , sa determin oamenii sa faca ceva cu ei, altceva decat ceea ce fac acum.

Bine, nu ma pricep deloc la invartit in jurul cozii, si imi place sa spun lucrurile direct si fara ocolisuri. Ma uit in jur la prietenele mele si le vad nemultumite. Da, well, no flash news there, huh? Fiecare are cate o problema and stuff. Acum nu ma inteereseaza sa rezolv toate problemele de pretutindeni, ma intereseaza sa rezolve prietenele mele problemele lor, din pur egoism … pentru ca le vreau alaturi de mine si cand om fi babe. Vreau sa evoluam impreuna si sa invatam una de la alta si sa ne sprijinim sis a ne imprumutam carjele uneia alteia.

Problema prin care trec ele are legatura cu iubirea. Mai exact cu gasirea ei, cu intalnirile, cu datingul, cu iesitul in oras cu oameni cu care sa vorbeasca. De multe ori ne plangem ca nu se intampla anumite lucruri, insa nici nu le favorizam sa se intample. De multe ori exista ceva in subconstientul nostru teama si frica de a incerca ceva nou, de a incerca ceva necunoscut. Curajul, nu poate fi in paleta tuturor. Sa fii respins sau sa fii lasat nu e iarasi usor. Stiu cum e sa plangi pana sa cazi jos din picioare, dar de asemenea stiu cum e sa zbori printre nori intr-o zi de iulie. Nu ai cum sa mergi precaut prin viata, ca o sa mori accidentat in propria casa. Dar pentru asta trebuie sa ai curaj sa iesi afara, sa simti ploaia rece pe pielea ta calda, sa simti soarele cum incearca sa-ti trimita razele in ochii tai, sa simti mirosul pielii lui langa pielea ta.

Primul lucru pe care orice om trebuie sa-l faca la o anumita varsta, din punctul meu de vedere, cat mai repede cu atat mai bine, este ca trebuie sa plece de acasa. Nici un pui nu sta in cuibul parintilor lui pana cand astia mor. Nu e sanatos, nu e normal sa o arzi cu ai tai daca nu mai esti copil.

OK, sunt cazuri cand mai ai doar pe unul din parinti si banii nu iti permit sa faci vreo mutare.” Nu se merita sa ma mut singur, pentru ca mama imi face de mancare, imi spala, calca, ma ajuta.” Da, te ajuta pe de o parte, in schimb pe de alta parte te legi cu fiecare zi, cu franghia mai tare si mai tare de ea, de casa aia, de obiceiurile alea.
Sunt cazuri cand ai tai, sau unul din ei, este atat de neajutorat in ochii tai incat intervine mila si neputinta de a face acest luru. Cum sa-I fac asta lui mama? Daca esti fata cu atat esti mai legata de mama si cu atat iti e mai greu sa te desparti de ea, si ei ii e si mai greu sa te desparta de tine. E greu, nu zice nimeni ca nu e greu, dar cand e ultima data cand ai incercat sa stai de vorba cu ea? Daca te implora sa ramai acasa, si iti explica ca e mai bine si cu banii si cu greutatile tale, te rog ia-o de manuta si asezati-va pe canapea si spune-I ca ai vrea sa faci dragoste toata noaptea cu un baiat pe care l-ai cunoscut si de care iti place. Ce? Extraveral? Da, dar hai sa nu ne ascundem dupa deget, ca de aia am ajuns unde am ajuns, ca ne-am tot ascuns si ei si ele si nimeni nu a vorbit normal intr-o casa de oameni normali.
Da, e normal sa vrei sa faci dragoste/sex inainte de casatorie, ca sa nu te alegi cu nu stiu ce individ care nu stie ce e ala preludiu. Da, e normal, ca de aia avem mentruatie! Da e normal ca si ei au fost tineri si ei au facut asta. Sper doar sa le fi placut si sa se fi simtit bine.

Nu pot sa ma mut, inseamna ca nu vreau sa ma mut. Gaseste o tipa in aceeasi situatie si gaseste un apartament, gaseste doua tipe si mergi intr-un apartament. Exista posibilitatea de a-ti gasi si un prieten cu casa, dar daca nu merge treaba, tot acasa tre’ sa te intorci.

Daca nu mai esti copil si chiar vrei sa ai o viata normala in concordanta cu varsta ta, ambaleaza-ti motorul si gandeste-te la posibile solutii. Asta e primul pas pe care eu l-am facut, si pe care il faceam chiar daca ramaneam in acelasi oras cu ai mei. Avantajul meu e de atunci eram rebela si trebuia sa fac totul cum vreau eu. Avantajul meu de acum, e ca ne iubim mai mult si ne intelegem mai bine.

To be continued …

3 comentarii leave one →
  1. keisha9 permalink
    Ianuarie 13, 2010 3:08 pm

    Sunt in totalitate de acord. Cu cat stai mai mult acasa, cu atat iti este mai greu sa te desprinzi de ai tai. Nnu vor sa pleci de acasa, dar mai bine sa ii obisnuim.
    Din momentul in care ai plecat, fie ele zilele mai grele sau mai usoare, abia atunci incepi sa traiesti cu adevarat. O sa traiesti mai mult pentru tine si mai putin pentru cei din jur. Si poate nu ti-ai dat seama, dar aveai nevoie de asta. Vezi lumea cu alti ochi, intalnesti oameni noi si e imposibil sa nu iti placa. Cand schimbi mobila din casa, nu te simti mai bine? Cam asa e si cu mutatul din casa parintilor.
    Un alt motiv pentru care e greu sa gasesti pe acel „cineva” vine din frecventarea aceluiasi tip de locuri cu care te-ai obisnuit si din consumarea aceluiasi „fresh de portocale”. Trebuie sa faci niste schimbari, chiar daca acestea inseamna iesirea intr-un club de noapte ( unul bun ) si inlocuirea sucului cu un shot de tequila. Nu vreau sa ma intelegeti gresit si sa credeti ca imi sfatuiesc „suratele” sa inceapa o viata desfranata, dar e recomandat sa gusti putin si din alte „feluri de mancare”. Daca schimbi locurile in care iesi de obicei, crede-ma ca vei intalni si alt gen de barbati si sa nu care cumva sa pleci de la premiza ca toate cluburile sau discotecile sunt pline de baieti fitosi sau pipite. Eu asta recomand pentru tratarea singuratatii. Extinderea listei de locuri frecventate + schimbarea ritmului de viata= LOVE 🙂

  2. Lamia permalink
    Ianuarie 13, 2010 5:16 pm

    foarte tare…subscriu!:)

  3. scelerat permalink
    Ianuarie 15, 2010 6:45 pm

    Da, mai am putin si ma molipsesc si eu de entuziasmul vostru! Si am gasit unde sa ma mut: stiu o ghena care nu prea e folosita in cartier … Daca stau cuminte si nu le sperii cand vin sa arunce gunoiul, poate reusesc sa fac si rost de mancare de la vecine! Doar sa nu-mi ceara locatarii chirie pe ea… si cu cainii care mananca fin gunoaie ma inteleg bine, am si luat 2 in casa… Viata!

Lasă un răspuns

