Skip to content

La multi ani blogule!

Februarie 27, 2010

Azi e 27 Februarie! Si blogul nostru implineste un an. E mult, e putin, e bine? e normal sa-i spun „multi inainte”? Cred ca cel mai bine e sa vedem ce-o fi, o fi. Nu ne-am propus nimic ca sa fim surprinse de orice.
Asadar, ne vedem la cat mai „bune” posturi.

4 comentarii leave one →
  1. black2lip permalink*
    Februarie 28, 2010 10:34 pm

    LA MULTI ANI!! asa cum e, e al nostru si-l iubim si chiar ca este un lucru in plus prin care reusim sa tinem legatura intre noi, sa impartasim din experienta noastra, buna sau rea, sa oferim exemple, sa ne plangem sau sa ne bucuram de diversele intamplari din viata noastra!!! La multi ani!!!

  2. keisha9 permalink
    Februarie 28, 2010 10:50 pm

    Multi ani traiasca, multi ani traiasca!!! La multi Ani!!!
    Blogul vostru este primul citit si urmarit de mine, este blogul care a grabit „venirea pe lume” a blogului meu, cand am citit prima data randurile voastre, mi-am amintit cat de mult imi place sa scriu si asa a luat nastere „keisha9”.
    Nu exista zi sa nu revin pe paginile voastre. Ma faceti curioasa, ma faceti sa zambesc, ma faceti sa reflectez asupra vietii mele, sunteti o frumoasa „bucatica” din viata si rutina mea.
    Multumesc pentru articolele interesante pe care le postati si pentru net linking! Este o adevarata onoare sa am un link pe pagina voastra!
    La multi ani si la mai mare!!! All the best, sisters!🙂

  3. Martie 1, 2010 8:23 am

    Sa ne traiasca!!!! si sa creasca mare si frumos..si devreme acasa :))))

  4. Martie 1, 2010 1:15 pm

    Si eu va citesc, zi de zi. Happy Birthday si la cat mai multe posturi🙂

Lasă un răspuns

