Skip to content

Sa ne salatim!

Martie 3, 2010

Pentru ca mi-era dor de Creta si de mancare greceasca mi-am facut bruschete cu feta si cu ardei copti, pe care le-am bagat un pic la cuptor cu niste ulei e masline. Delicios, rapid, cu conditia sa ai ardei kapia pusi de mama la pastrare sa-i poata manca copilu in mijlocul iernii.

Pentru ca intr-o zi cand imi era rau, Lucia inainte de teatru mi-a facut doua salate, una cu andive si cu feta, si cealalta cu di toati! Si un pic de pastrama de porc chiar. Daca feliile sunt subtiri si avem frunze si morcovi si ceapa si masline si rucola si nuci si ulei de masline, nu are cum sa nu iasa bine!

Pentru ca in unele zile ai chef sa mananci doar salata dar sa simti ca mananci ceva bun si gustos. Pentru ca salata nu inseamna doar frunze decat daca nu ai imaginatie. Pentru ca ne bombardam corpul cu prea multa carne si uneori mai avem nevoie si de iarba🙂

O salata, o limonada si o raza de soare si pentru voi!

4 comentarii leave one →
  1. Lamia permalink
    Martie 3, 2010 7:16 pm

    fratele meu roman…ma omori cu zile…nu mai pot de pofta!

  2. lugu2lugu permalink*
    Martie 4, 2010 5:56 pm

    vrei sa iti gatesc?=vrei sa te iubesc?

  3. Lamia permalink
    Martie 4, 2010 7:39 pm

    da…si …da😉

  4. Martie 10, 2010 2:41 pm

    moama cum arata feta cu ardei copti, moama – moama!:X yumme!

Lasă un răspuns

