Skip to content

Soareeee!!!

Martie 4, 2010

Azi dimineata m-am tezit la 6.59. M-am uitat la ceas, am zambit. Credeam ca e mai mult. E deja a treia zi din saptamana in care ma trezesc fara ceas si cu mult inaintea alarmei. S-a marit ziua, se lumineaza mai devreme, si intr-unele zile am avut parte de niste raze de soare care chiar mi-au luminat fata si m-au facut sa zambesc degeaba.

O sa iubesc intotdeauna soarele si tot ce inseamna el. O sa iubesc intotdeauna lumina si grija cu care imi ghideaza drumurile. Soarele imi da energie si dinamism si pofta de viata si drag si de iubit. Da, parca imi vine sa iubesc mai mult cand e soare afara. Parca imi vine sa zambesc mai mult cu soarele pe cer. Ochii imi stralucesc , zambetul se deschide catre tine si te fac si pe tine sa zambesti. Zambim amandoi. Si ne simtim tampitei si tinerei. Si ne simtim bine si cald. Si ne simtim mangaiati si iubiti.

Hai, arunca cu soare spre mine si nu o sa ma supar daca dupa aia arunci si cu ploaie. Loveste-ma cu razele pe spate si nu ma supar cand dupa aia o sa ma usture si o sa ma dai cu crema. Pune soarele sa stea cu ochii pe mine toata ziua, ca sa ma simt privita tot timpul. Lasa-l sa-si puna razele in jurul meu ziua ca sa fiu tinuta in brate seara de tine.

Vrei?

2 comentarii leave one →
  1. Lamia permalink
    Martie 4, 2010 7:38 pm

    eeiii! iata un post optimist, pe vremea asta urata…nu stiu a cui baba o fi, dar tare haina trebuie sa fie la suflet…de-abia astept sa dau jos cojoacele, si sa ma duc la mare…suntem fiinte solare…ce pana mea!

  2. Martie 10, 2010 1:48 pm

    Fireflies – Owl City iti dedic piesa, asta:)

Lasă un răspuns

