Skip to content

London seen thru’ my eyes

Martie 12, 2010

Yup, been there done that, took the postcard! Well actually didn’t lierally take any postcard, but catch my drift.

Good morning, Miss! Good morning, Sir! Welcome to … London! Inca am mixed feelings despre London. Sunt plusuri si minusuri ca la fiecare oras, ca la fiecare treaba. O sa incerc sa le analizez din punctul meu de vedere si sa explic de ce asa si nu altfel. Nu trebuie sa fii de acord cu mine, pentru simplul fapt ca nu esti la fel ca mine. So, please feel free to agree to disgree.

– Vremea din Londra arata muuuuuuuuult mai bine decat cea din ro. Toata saptamana a fost lipsita de ploaie. Ceea ce ar teebuim sa stim cu totii inainte sa ne ducem la Londra, nu e de umbrela, ci e de vant. Ala e periculos,mai ales daca mai si ploua. Pe mine m-a batut vantul in dunga din par, dar m-a mangaiat soarele.

– Oamenii se pot invata cu frigul. Femeile poarta balerini de la 0 grade. Femeile fara ovare poarta si balerini sau pantofi sau rochii fara nici un ciorap! E o noua specie necunoscuta de mine care provin din rasa „acopera-ti salele” sau „te trage curentul, inchide unul din geamuri”.

– cand traversezi strada, uita-te la stanga, nu! la dreapta,in ambele parti, nu ! fugi!

– te lovesti de cineva pe strada, ei or sa se scuze

– nu-mi put hainele a tigari, muhahahaha!

– English breakfast might kill you … and the ones near you – fasolica dimineata, te insoteste cumva toata ziua … sunca, oua, fasole boabe, carnati – pot dobora pe oricine.

– doar 20 % din populatia Londrei sunt british citizens. Restul … toate natiile pamanului, in special indieni si chinezi.

– nu incerca sa te ghidezi dupa magazine. H&M, Pret a Manger, Steak House, Starbucks, Costa sunt doar cateva din locatiile care se repeta cu disperare pe raza de 1 km …

– nu conteaza daca nu stii cum sa faci ceva, intreaba. La ei sunt comune intrebarile stupide, foarte stupide, cele mai stupide, insotite de rabdarea si diplomatia englezeasca.

Pana la postul urmator va invit sa vizionati primul calup de poze.

5 comentarii leave one →
  1. Martie 12, 2010 3:05 am

    iti recomand la Costa biscuitii Linzer , sunt super costa 2 lire jumate am impresia:) si iti da 2

    • lugu2lugu permalink*
      Martie 12, 2010 10:25 am

      nu prea le am cu dulciurile … cred ca singurii care-mi plac sunt aia cu ovaz🙂 hihi

  2. gutuie permalink
    Martie 12, 2010 11:08 am

    Hate uuuu!🙂 cel mai cel oras din Europa!Absolutely gorgeous! Cum te-ai distrat? ce ai vizitat? ai fost la vreun musical?

  3. lugu2lugu permalink*
    Martie 12, 2010 4:47 pm

    Asta e susta, orasul tau preferat, nu e deloc al meu. Dream about Barcelona … Valencia, Florenta, Lyon, Koln …
    O sa scriu si ce am facut.

  4. Lamia permalink
    Martie 12, 2010 8:33 pm

    super, dude! nu mi-ai spus ca pleci! anyway, misto experienta…bravos!

Lasă un răspuns

