Skip to content

Fotografiile sufletului meu

Martie 18, 2010

Exista unele momente in viata in care orice aparat foto, orice camera video imi sunt la fel de inutile ca o nuca in perete. Unele momente atat de frumos incarcate cu emotie pura traita la intensitate maxima, incat amintirea lor mi-a ramas focalizata pe retina sufletului pentru totdeauna.

Sunt mushy mushy? Oh da! Sunt, ca emotiile mele nu le tin numai pentru mine. Le impartasesc. Doar asa stiu ca pot sa si primesc.

Nu o sa uit niciodata momentul cand mama m-a imbratisat si mi-a zis ca e mandra de mine si ca eram imbracata intr-o rochie mov, sau cand taica-miu mi-a zis ca sunt tare frumoasa si m-a pupat si m-a sufocat in bratele lui strangacioase. Cum nu o sa uit cand eram pe malul marii in Creta si telefonul suna in disperare si am raspuns cu strangere de inima pentru roaming si la telefon era o prietena care ma anunta ca o sa fie mamica si atunci cerul si marea si soarele mi s-au parut de o sute de mii de ori mai frumoase, la fel ca atunci cand alta prietena mi-a zis ca ar merge oriunde in lumea asta daca e sa mearga cu mine, la fel ca atunci cand un alt prieten intr-o zi friguroasa de iarna mi-a zis ca sunt la inima lui for ever and ever si oricand eu o sa-i fiu o raza de soare … si multe alte momente in care eu faceam o fotografie, pe care o pastrez si acum in sufletul meu. Momente care sunt acolo accesibile de oriunde, oricand, cu aceeasi savoare si aproape aceeasi intensitate.

Pentru ultima fotografie, pentru cine se recunoaste, como tempera, pinta de colores mi vida …

No comments yet

Lasă un răspuns

