Skip to content

Melcul si salata

Martie 24, 2010

Imi plac melcii. Da, majoritatea nu au mancat melci si prin urmare ii considera scarbosi si in consecinta o sa-si asculte mintea si nu o sa incerce niciodata. N-au decat sa ramana asa forever and ever, ingusti la minte. Pentru cei totusi care au incercat, exista doua optiuni, iti plac sau nu prea, ca de altfel orice mancare. Mie imi plac in caz ca nu ati retinut pana acum. Din pacate la noi nu se prea gasesc, si daca gasesti, sunt foarte scumpi. In visele mele salbatice as avea creascatorie si de melci. Eh … Si le-as da sa manance salatica si .. ah! da chiar asa, o salatica!

De multe ori mi-am pus intrebarea daca salatele astea de la noi sunt naturale sau artificiale. De la an la an imi tot pun intrebarea asta, de fiecare data cand incepe un nou sezon. Zilele trecute, am fost fericita sa am cel mai sigur raspuns la acest lucru(pe sezonul asta). Iata!

Asadar, avem niste concluzii de tras:
1. daca e destul de buna sa o manance un melc din asta atunci e destul de buna sa o halesc si eu.
2. daca vreau salata fara carnita, e bine sa spalam fiecare frunza.

No comments yet

Lasă un răspuns

