Skip to content

bancpost si IBAN-ul bucluclas

Aprilie 6, 2010

Vroiam sa scriu despre Pasti, vroiam sa scriu despre intalnirea mea de 10 ani de la terminarea liceului, vroiam sa scriu despre cum e la mine la tara … dar nu. O sa scriu despre cum sistematic cei de la Bancpost mi-o trag, si despre cum asta are sa fie ultima picatura.

De doua sapatamani de zile vorbesc cu matusi-mea sa imi trimita niste bani pe card. E simplu, IBAN este o notiune universala care desemneaza un cod care te reprezinta pe tine ca individ in relatia cu banca. Asadar, inafara de IBAN si numele posesorului de card, eventual data cand expira cardul, nu iti mai trebuie nimic. E o varianta avantajoasa, comuna si simpla.

Ca sa o lungim la 2 saptamani, acusa 3, mi se pare inacceptabil in secolul asta. Am crezut ca aia de acolo de la banca sunt incompententi, ca se misca greu, ca au prea multe pauze, ca nu isi fac treaba cum trebuie. Cand de fapt si de drept, astia, ASTIA – aka Bancpostul mi-a tras-o intr-un mare stil, adica mi-a schimbat IBAN-ul fara sa ma anunte. Pai ce trebuia sa imi spuna? E in interesul meu sa ma duc in fiecare luna la functionarii aia si sa le f*t creerii! E in interesul meu sa stau toata ziua in ghisee, ca ei cu cine dracu ar mai vorbi? E iar in interesul meu sa nu pot sa fac afaceri prin ei cand ma pot duce la orice alta banca de japcari! Pai bine mah bulangiilor ca imi cereti toate datele unde sa fiu contactata, ca imi cereti sa-mi dati informatiile la altii, ca imi cereti sa imi dau acceptul sa se foloseasca si altii de datele pe care le aveti despre mine ca o simpla statistica proasta ce sunt in marea voastra baza de date, ca oricum va comportati ca niste nesimtiti si nu puteti sa ma notificati ca MI-ATI SCHIMBAT CU JAPCA SI PE SUSTACHIS IBANUL!

Am sunat la call center, am sunat la directia carduri, am facut reclamatie online – nu merge reclamatia online, nu se trimite. Am vorbit cu 2 fete profesioniste in ascultat, in timp ce ma refeream cu cuvinte inaltatoare si de lauda la compania care o reprezinta. Nu mi-as fi dorit sa fiu in locul lor. Traiesc cu speranta ca nici ele in locul meu. Ele inchid telefonul pleaca acasa. Eu inchid telefonul si sunt tot fara bani. Le-am urat sa nu aiba de-a face cu Bancpostul. Au ras. Macar atat.

Concluzia? Nu m-a rezolvat nici una daca cumva aveati de gand sa ma intrebati asta. Astept ca banii sa faca bounce back la banca emitatoare, adica inca cateva saptamani, timp in care imi fac cont in alta parte.

Stii ce apreciez la Bancpost? Ca e o banca care vrea sa merite banii care ni-i sustrage la vedere. E o banca care daca are client ca mine, care sunt client fidel de ani de zile, ANI DE ZILE, si in fiecare luna pun umarul la ridicarea de noi sedii, la marirea salariului directorului zonal, fara sa zic sau sa fac nimic, ei se sesizeaza si simt nevoia sa faca in asa fel incat sa imi rezolve problemele pe care nule am. Asadar se decid sa schimbe piulita care merge bine, cu una care nu merge bine, ca apoi sa mi-o dea inapoi pe prima justificandu-si existenta de rahat.

Draga bancpost cu b mic, ca nu meriti unu mare,

Iti doresc client care este total opusul meu, fara bani in cont, fara card, fara know how de a folosi un ATM, fara dorinta de a inapoia bani in cazul in care a imprumutat vreodata. Fara dorinta de a plati bani pentru vizualizarea soldului chiar daca e pe ecran si nu si pe chitanta, fara dorinta de a plati comisioane la fiecare retragere. Fara dorinta de a plati pentru extrasul de cont, fara dorinta de a face tranzactii online cu cardul vostru. Fara fitze figuri si pretentii de om. Pe scurt, va doresc sa aveti clienti doar alte banci, care sa v-o traga si nu numai …

Cu mare drag,
Niciodata din nou a voastra clienta.

One Comment leave one →
  1. Aprilie 10, 2010 1:15 am

    Go to ING😀

    Hehe. toate bancile sunt praf. Da’ acuma serios de tot, stiu o gramada de oameni care au avut probleme cu Bancpostul. Mie mi-a fost client vreo 2 ani (advertising client, I mean :D), si chiar si din pozitia asta pot zice ca am avut ceva probleme :))))

    Eu am avut o experienta traumatizanta cu BRD-ul, dupa care am ajuns la ING si sunt foarte multumita de ce mi se intampla in acest sens, de vreo 2 ani.

Lasă un răspuns

