Skip to content

Continuarea cu banca

Aprilie 8, 2010

Am fost la banca.
– Buna ziua, sunt o clienta a bancii pe care d-voastra o reprezentati si as vrea sa fac o reclamatie in legatura cu faptul ca mi s-a schimbat IBAN-ul fara sa fiu notificata.
– Asa si?
Atunci, am lasat politetea si cei 7 ani de acasa si am luat in brate nesimtirea si tonul.
– Pai cum adica asa si? Eu va spun ca banca mi-a schimbat aiurea IBAN-ul si d-voastra imi raspundeti cu asa si?
– Pai da, va dau sa faceti o reclamatie. Oricum s-a anuntat peste tot in presa in ziare, am si pus afise pe usile de la banca.
– Sunt analfabeta, nu ma uit la tv si cu atat mai mult pe usile de la banca. Si mai sunt clienta voastra de peste 5 ani de zile! Chiar nu se poate asa ceva! Vreau sa imi recunoasteti ca este un abuz ceea ce ati facut, macar atat!!!
– Nu am cum sa recunosc ca e un abuz ca s-au schimbat toate ibanurile la nivel national.
– Nu justifica NE notificarea mea, cand aveti mijloacele si cand eu totusi sunt clienta. Eu pierd bani si timp acum cand vin aici sa ma enervez si tip din cauza ca sunt client linistit si voi va bateti joc!
– Nu mai tipati, ca aud.
– Cum sa nu tip?!!!!! (mi-a zis imperativ, iar m-am enervat) e birou de reclamatii asta, am venit aici sa tip, sa ma auda lumea ce am de zis, ca vad ca oricum nu imi raspundeti la intrebare si va fofilati!

Nu are sens sa mai povestesc, mai ales ca nu mai tim minte exact ce si cum si s-ar putea ca grefierul din mine sa tina cu mine si sa ma scot o adevarata oratoare in fata femeii pe care a cazut cacareaza sa imi raspunda urat si ca la prosti.

Pe scurt, da, s-au schimbat, nu stiu cum de nu au avut nevoie de semnatura mea, de nimic de la mine. Mi-au dat noul iban si mi-au promis ca banii se intorc inapoi in conturile de unde au plecat pentru ca nu au unde sa vina. Asta dupa ce m-au intrebat de unde tre sa imi vina bani si normal ca am refuzat sa raspund.

Cont la ei am din 2003, deci sunt clienta de 7 ani de zile. Cardul il am de 5 ani. Informatiile desi le actualizez in fiecare an nu s-au schimbat. A recunoascut ca are colegi incompetenti si ca poate garanta numai pentru aia din sucursala de unde apartine ea. Numai ca ei sunt atat de buni la rezolvat porbleme incat nu mai au timp sa raspunda la telefon. I-am spus ca am sunat DEGEABA la call center unde fata aia desi m-a ascultat mi-a zis ca nu ma poate ajuta decat cu info generale, adica mergi la banca. Am sunat la directia carduri, unde fata de acolo vizibil mai plictisita mi-a zis acelasi lucru. La ei am sunat nu mi-au raspuns, asa ca m-am dus peste ei sa rezolv. La alta sucursala erau prea putini si prea pierduti ca sa imi poata explice care e problema.

Unde sunt banii pe care trebuia sa-I primesc? Intre banci deocamdata, in aer. La astia nu sunt, la ceilalti inca nu au ajuns. Buza umflata e tot la mine. Astept sa se intoarca inapoi la banca si sa dau din nou ibanul si sa astept din nou.

Pierd timp, bani, telefoane inafara si mai ales neuroni pentru ca am stat linistita si la locul meu si nu am facut probleme bancii fata de care mi-am luat angajamentul de fidelitate tocmai in speranta ca se construieste o relatie … Pe dracu! Astept sugestii de banci. Cu asta vreau sa merg mai departe la OPC.

2 comentarii leave one →
  1. gin permalink
    Aprilie 10, 2010 8:01 am

    poate Transilvania , pentru ca nu incaseaza comisioane din orice , in rest bancile de la noi sunt pentru ele , nu pentru clienti .

  2. Gonzo permalink
    Aprilie 27, 2010 9:11 am

    Transilvania ziceam si eu.

Lasă un răspuns

