Skip to content

Porcusorul isteric, porumbita uda si bursucul neprietenos

Aprilie 13, 2010

– Iubita, te rugasem de dimineata sa scoti carnea aia de vita si o faceam eu la cuptor, cu legume …
– Auzi, sa-ti scoti singur carnea si sa iti gatesti singur ca eu nu mai am chef sa gatesc nimic azi!!! Ma iei cu carnea ta!
– Da’ ce-am zis … ?!?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

– Buna iubita, ce faci? azi vin mai tarziu un pic de la serviciu, pentru ca am de trimis raportul ala de sfarsit de luna.
– …. Pffff ….
– Hei, ce faci? Ce sunt sunetele alea?
– …..
– Alooo?
– …. Vreau sa vii acasa si sa ma strangi in brate si sa ma cocolesti si sa ma pupacesti …
– Da … si eu vreau … si o sa fac asta, dar trebuie sa termin rapoartele alea, stii doar ca e sfarsitul lunii si trebuie ..
– Nu ma mai iubesti! Stiu … stiu! ………………… Ma mai iubesti?
– Da … ce intrebari sunt astea …… stii ca nu pot sa vorbesc asa cand sunt la munca …
– Spune-mi vreau sa o aud!
– Da sunt la birou si stii ca nu sunt singur … hai fii intelegatoare …
– Nu vrei sa imi spui ca ma iubesti … aaaaaaa!!!! Ti-e rusine, sau ce? Esti cu fufa aia de secretara a lui sefa-tu?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………

– Muah! iubita mea, ce bine ca am ajuns acasa, cum a fost ziua ta?
– Mh ….
– Ce e? s-a intamplat ceva?
– Ntz …
– Ti-e rau sau ceva? Hai vina incoa si spune-mi.
– Nu ….
– S-a intamplat ceva la serviciu? Nu e cazul sa te oftici, stii doar ca nu trebuie sa te afecteze munca in felul asta …
– Nu e munca….
– Bine … hai sa mancam ceva, mi-e o foame de mor !
– N-am chef sa mananc
– Mda, nici eu nu sunt chiar asa infometat … vrei sa ne uitam la un film?
– N-am chef.
– ?!!!???
……………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Macar o data pe luna cand noi suntem in acea perioada in care nici macar luna plina nu mai are nici o greutate, trebuie sa fii pregatit sa faci fata unor astfel de comportamente … cel putin ciudate, daca nu dubioase de-a dreptul.

Fiecare femeie are felul ei de a reactiona, in functie de starea mentala, de starea fizica, de varsta, de constientizare … bla bla bla. Sunt prea multi factori, dar tot ce tu, barbat, poti sa faci, e sa fii preagatit sa taci si sa le iei asa cum vin, dar mai presus decat toate, sa nu le bagi in seama.

De multe ori am spus ca locul neuronilor sunt luati de catre hormoni. In fiecare luna e o lupta acerba intre neuroni si hormoni si de cele mai multe ori, castiga hormonii, pentru simplul motiv ca sunt mai puternici si mai multi, atunci.

Sa-ti explic ce se intampla in noi in asa fel incat sa intelegi si tu, ultimul barbat de pe pamant care nu stii ce o sa te astepte. Hormonii, sunt gasca de bad guys, sunt baietii care vin intr-un bar, il ocupa cu forta, se aseaza la mese, isi toarna wiskey in cap, sparg farfurii, rad tare, vorbesc zgomotos, se distreaza in singurul mod pe care-l stiu ei, brut.

Neuronii, sunt cei care stau acolo zi de zi, sunt niste baieti spalati, curati, care citesc, vorbesc frumos, au maniere, bun simt, pastreaza locul ingrijit, nu ies din anumite reguli de buna conduita.

In acea perioada, de-o data incep unul cate unul, sa apara baietii rai. Hop unu, si inca unu, si inca unu, si pentru ca sunt atat de diferiti, ii iau la suturi pe neuroni, pana cand ori ii izgonesc de tot, ori ii reduc la tacere. Dupa care isi fac de cap, se termina petrecerea, raman neuronii sa stranga cioburile … Cu atat mai teribil li se pare ca strang dupa cineva care nu urmeaza nici o regula … Sentimentul de neputinta de a interveni asupra hormonilor cand petrecerea e in toi, e urias, de abia reusind sa isi revina pana la urmatoarea petrecere.

Cateodata baietii astia cu maniere, se mai duc si pe la sala si ajung sa mai opuna rezistenta oarecum, dar hormonii, sunt de generatii invatati cu toate trickurile, asa ca au reusit in numeroase cazuri sa-I convinga pe astia sa bea un paharel si inca unu, si dupa aia situatia sa se prezinte ok chiar si pentru neuronii beti.

Asadar, dragi barbati, care aveti in viata voastra femei, nu incercati sa le intelegeti, nu incercati sa raspundeti, nu luati in serios, nu raspundeti la provocari in acea perioada. Furtuna trece repede si de cele mai multe ori fara victime serioase … cateva rani superficiale pe care tot draga de ea, le va pansa. Atentie! daca afisati un comportament ce cel recomandat mai sus dar in alta perioada, e posibil sa reusiti sa chemati daemonul si inafara perioadei …

Trebuie sa mai adaug, ca odata cu femeile, au evoluat si daemonii lor. Cele mai noi specii de daemoni, cunoscuti, sunt: Alien vs Predator, Wolverina, Big Mama.

2 comentarii leave one →
  1. gin permalink
    Aprilie 14, 2010 10:22 am

    Ce te faci cind neuronii „lor ” sunt in pantaloni???

    • lugu2lugu permalink*
      Aprilie 14, 2010 10:25 am

      hmm , pai nu discutam aici despre barbati … dar daca tot ai deschis subiectul, ei n-au complicatii d-astea, sunt constanti in fiecare luna in luarea deciziilor …

Lasă un răspuns

