Skip to content

Oameni „importanti” …

Aprilie 14, 2010

Sunt ocupat/a, sunt busy, sunt cu treaba, hai ca am o gramada de lucruri de facut, nu imi mai vad capul de atata treaba, am atatea lucruri de facut! Nu imi ajung orele, ma culc tarziu, nu imi ajunge timpul!

Acestea sunt replicile oamenilor importanti. Oamenii importanti care nu au niciodata timp, isi ocupa viata cu … si aici vine raspunsul care e completat de fiecare in parte, we don’t judge.
Poti sa fii ocupat cu orice, daca tu consideri ca aia e o chestie importanta pentru tine, asa sa fie.
Totusi nu ma pot abtine sa observ ca unii oameni sunt tot timpul ocupati si altii sunt mai putini ocupati, sau in fine deschisi, available. Tot de asemenea observ ca cei care sunt tot timpul ocupati sunt se cred asa cum am spus mai sus, importanti, ei au tot timpul ceva important si urgent de facut, si nu conteaza ca trebuie sa puna benzina sau sa plateasca nush ce asigurare de viata, sunt cuprinsi de a sense of urgency.
Pe cand ceilalti care sunt available, sunt prin definitie fraieri. Ha! Nu ai nimic de facut! Spune cineva important. Nu, spui relaxat. Eu mor aici cu o gramada de chestii de facut si nu imi ajunge timpul si nu mai fac fata si nu mai pot si tu stai asa linistit acolo? Da.
Si atunci exista doua posibile momente, fie sa te intrebe cum faci asta, fie o sa isi dea o explicatie ca tu ai aia si cealalta care te ajuta si d’aia reusesti tu sa le faci …

Oamenii importanti nu au timp sa te asculte, iar daca reusesti sa le spui o frantura din ceea ce iti sta pe suflet, ei gasesc imediat un caz similar care li s-a intamplat lor, sau care a ajuns la cunostinta lor si uite asa subiectul s-a mutat tot spre ei.

Oamenii importanti se bucura ca la sfarsitul zilei au reusit sa faca o gramada: s-au dus la banca, au platit niste taxe, s-au intors inapoi, au mancat, au stat un pic, iar seara s-au mai dus pana la cineva, o cunostinta, sa mai faca niste chestii. Zi absolut obositoare, tracasanta, plina de drumuri si chestii …

Pentru un individ care e available inca, si care a fost si la serviciu, a facut si ceva mancare, a mai fost si la sala s-a mai vazut si cu un prieten, e destul de laim, pentru singurul motiv, ca nu a facut ceva.

Tot oamenii importanti sunt cei care anuleaza intalnirile chiar daca e a treia oara cand o reporgramezi. Tot ei sunt cei care nu ies din casa daca simt ca le curge un pic nasul, ca sigur o sa raceasca. Ei sunt vesnic vlaguiti de atatea drumuri si sisteme. Sunt cei care se plang tot timpul ca aia nu e ok, cealalta nu e in regula, aialalta e de kkt, dar nu fac nimic in nici un sens. Pai sunt prea importanti ca sa faca ceva …

Da ce m-a apucat cu oamenii astia azi? Pai cum eu stau cu rabdarea prost azi am ajuns la “e timpul sa fugi, acum!”

No comments yet

Lasă un răspuns

