Skip to content

Cand planetele se misca cum vor ele!

Aprilie 16, 2010
tags: , ,

Cu ceva vreme in urma (24 februarie 2010) scriam cu patos un post al acestui blog in care ridicam in slava faptul ca exista acea forta in fiecare din noi care poate misca planetele dupa bunul plac. Eh, vreme trece, vreme vine si mi-am dat seama ca defapt…nu e chiar asa. Azi sunt de parere ca, dom’le, planetele astea se misca tot cum vor ele ! Mama lor de planete !

Tot cu ceva vreme in urma (13 octombrie 2009) am tras linie la un capitol din viata mea, si anume a avea un job pe vase de croaziera. Asa am considerat eu in acel moment ca trebuie sa fac, poate unde intervenise si monotonia, si plictiseala combinata cu dorinta de a face ceva nou, de a schimba sau de a da alt sens vietii mele. Ma uitam in jur si vedeam vietile prietenelor mele. Diferite in existenta lor insa toate aveau un numitor comun: acela de stabilitate. Si pentru ca m-am nascut in Romania si traiesc in Romania, unde pot sa incep cautarea acestiu lucru decat in Romania unde am familia, prietenii, unde vorbesc romaneste, unde am diplôme si certificate de calificare, unde am…si am….si am atatea lucruri solide care pot fi temelia a ce vreau eu sa construiesc stabil.

Si uite ca au trecut fix 6 luni de cand tot pun caramida pe caramida si parca sunt Manole care ce construieste ziua, se darama noaptea. Oricat ma strofoc, si vreau, si-mi doresc, si ma agit, si caut, si ma dau peste cap, nu se leaga. Dar nu se leaga deloc !!!

Tin minte ca acum acea zi de octombrie cand aterizam pe aeroportul din Bucuresti si ma intrebam oare cand o sa mai ajung eu vreodata in acest loc ? poate cand voi pleca in vreun concediu…dar unde as putea sa-mi doresc sa merg in concediu ?

Si uite cum, maine o sa fiu in acelasi aeroport spre o destinatie la care nici nu visam saptamana trecuta ! Cipru ! Si nu pot explica nici acum, nici mie macar, cum de s-a ajuns pana aici ? Unde este stabilitatea mea ? unde sunt acele idei dupa care ma ghidam ca voi construi palate de nisip ? Am stat si m-am gandit ca poate asa imi este scris, sa umblu, sa caut, sa ma plimb, sa calatoresc. Si totul a inceput cu banalul : « oare ce se intampla daca trimit eu un simplu mail si pun o simpla intrebare ? asa la misto, sa vedem ce iese ! »

Oricum, un lucru este cert : viata este scurta ! Stiti cat de tare doare sa ajungi sa realizezi acest lucru si sa il intelegi pe deplin ? Intr-un final toate sunt legate intre ele : situatia, conjunctura, intamplarea, dorinta, vointa. Cand se amesteca toate, rezultatul este unul uluitor ! In speranta ca totul va fi bine…inainte cu tupeu ! Asta e deviza mea pentru noua aventura !

3 comentarii leave one →
  1. lugu2lugu permalink*
    Aprilie 16, 2010 11:52 am

    Nu vreau sa fiu mushy mushy, dar de azi dimineata, de cand am dat 6 lei unui nene care vindea patrunjel pentru simplu motiv ca l-am vazut batran, umil, garbovit, si mi-a adus aminte de bunica-miu care nu mai e, vad ca planetele vor sa ma faca sa am lacrimi in ochi toata ziua.
    Nu am cuvinte sa iti explic cat soare si cata bucurie o sa te astepte, pentru ca meriti.
    Aici o sa intri cand si cum ai chef, ca net avem din plin si-n Cipru! Da nu prea des, ca viata merita traita online doar cu moderatie🙂

  2. dan permalink
    Aprilie 19, 2010 7:08 am

    iti urez in noua aventura
    o sa-mi fie dor de tine
    sper sa tinem legatura prin net🙂

  3. gin permalink
    Mai 2, 2010 9:40 am

    Ma bucur pentru tine , sa-ti fie bine acolo unde esti !!!

Lasă un răspuns

