Skip to content

de ce?

Mai 10, 2010

De ce e marea atat de frumoasa atunci cand e singura? Oare marea s-a certat vreodata cu nisipul si acum vrea sa fie iertata de-l mangaie atat? Oare atunci cand e furtuna il cearta si-i spune sa plece cat mai departe de ea? Ce-o fi atat de trist la mare atunci cand nu e soare? Poate fi iarna, dar o raza cat de mica de soare poate face marea sa rada parca, nu? Ce-o fi cu marea si nisipul de parca-ti cumpara toate gandurile pe o sticla de apa chioara? De ce pana la mare nu te-ai uitat la cer sa vezi daca sunt stele? De ce luna pare mai sexy cand se balaceste in mare?

Mda, am fost weekendul asta la mare, dar nu, nu am avut intrebarile astea. Ba chiar mi-am golit mintea de ganduri de temeri de … orice. Stateam hipnotizata, parca ar fi fost pentru prima data cand am vazut marea. Era prima data, anul asta. Nu stiu daca din cauza ierii incredibil de lungi si anevoioase de care am avut cu totii parte, nu stiu din cauza ca sunt eu solara iar lipsa lui ma deruteaza complet, dar mersul asta la mare a fost … altfel.

Am fost intr-o statiune pe care eu nu o gust in mod deosebit, dar am facut-o pentru o bucatica din mine asa ca putea sa fie si la capatul pamantului. Populatia era putina, asa cum ar trebui sa fie in satul cu pricina. Masinile parca prea multe totusi. Mancarea superba, un sat vecin mai incolo, la niste microbisti.

Salbaticia din mine nu isi doreste oameni sau doar oamenii astia de aici? In orice caz, marea linistita s-a aratat prea frumoasa, curata, rabdatoare dar rece.

Imi doresc sa o mai vad asa, imi doresc sa mai fie asa. Am reusit pentru cateva minute in sir sa fac chiar si abstractie de gunoaiele de peste tot, de peturi de hartii zburate aiurea, totul pana cand am calcat in niste cioburi de sticla, probabil imprastiate de niste iubitori de om si natura.

Da asta e o mare pe care chiar si cu … as vrea sa o revad, dar … fara oameni …

No comments yet

Lasă un răspuns

