Skip to content

Are mama o fetita, frumusica foc!

Iulie 20, 2010

Dupa unii n-am multe prietene, dupa altii am prea multe prietene. Mie mi se pare ca sunt exact cat trebuie sa fie. Suntem de ani de zile impreuna, am reusit si performanta de a ne cunoaste mai bine noi intre noi cu noi si sa ramanem impreuna. Diversity is the key.

Nu e prima data cand vorbesc cat de mult inseamna ele pentru mine si cat de searbada mi-ar fi viata fara ele. Traim una prin cealalta evenimente, impartasim experiente, ne povestim, ne ducem dorul, radem, ne incurajam, ne imbarbatam, ne cautam ca in sfarsit sa ne gasim si sa ne bucuram impreuna de iubire neconditionata.

Pana acum discutiile noastre gravitau in jurul uneor subiecte de gen prietenul meu, iubitul meu, dar incetul cu incetul ne convertim la subiecte de genul ma marit sau sunt insarcinata sau plec din tara. Decizii majore, schimbatoare de viata la care eu parca sunt inca la 100 de ani lumina. A treia din prietenele mele care a ramas insarcinate tocmai a aflat ca are fetita. Ce-ar fi daca am face toate fetite? 7 more to go …

3 comentarii leave one →
  1. Iulie 20, 2010 12:19 pm

    eu sunt in categoria cu la 100 de ani lumina distanta🙂 asa ca fetita mai trebuie sa astepte putin

    • lugu2lugu permalink*
      Iulie 20, 2010 12:26 pm

      ar fi interesant sa jucam un joc pe nume who’s next … :))) sa punem si niste pariuri, sa se stranga si niste bani …

  2. keisha9 permalink
    Iulie 20, 2010 7:17 pm

    Eu nu fac parte din alea 8, dar am auzit ceva de bani…🙂
    Ma primiti si pe mine?🙂

Lasă un răspuns

